Gå til innhold

Er det bedre at det opprettes mange dumme tulletråder enn at forumet er stille?


AnonymBruker

Er det bedre med mange dumme tulletråder enn et stille forum?   

16 stemmer

  1. 1. Er det bedre med mange dumme tulletråder enn at forumet er stille?

    • Ja
      6
    • Nei
      10


Anbefalte innlegg

Ikkeanonymnok

Jeg mener at når det er såpass mange som reagerer på dette så bør kanskje vedkommende ta det til etterretning og vurdere å endre oppførselen sin på forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden):

Jeg mener at når det er såpass mange som reagerer på dette så bør kanskje vedkommende ta det til etterretning og vurdere å endre oppførselen sin på forumet. 

Har jeg bedt om oppdragelse? Nei. Gå å oppdra noen andre som verdsetter det! 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har jeg bedt om oppdragelse? Nei. Gå å oppdra noen andre som verdsetter det! 

Anonymkode: c533f...ecc

Nettopp denne typen svar er en del av problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 timer siden):

Jeg ser vel heller at andre brukere er spydige.. Som å skrive at vedkommende er ung og umoden gjentatte ganger, dra inn andre temaer hun har skrevet om før, som " du får bruke silent testament igjen da som forrige gang" og evig moralisering om hva som forventes av 'voksne mennesker" osv. Dette skjer i nesten hver tråd fra flere, så de er jo ikke et hår bedre.

Jeg er forsåvidt enig med deg i det. Samtidig er det forståelig for meg at folk går lei når man har prøvd å ta vedkommende alvorlig og brukt tid på å svare og får visvas tilbake. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden):

Nettopp denne typen svar er en del av problemet. 

Ja vel mamma. 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er som jeg er om du liker det eller ei, faktisk er du sur du og, som man blir når man er i overgangsalderen. Det er så slitsomt å se denne surheten din! 

Anonymkode: c533f...ecc

Søta🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (4 minutter siden):

Jeg er forsåvidt enig med deg i det. Samtidig er det forståelig for meg at folk går lei når man har prøvd å ta vedkommende alvorlig og brukt tid på å svare og får visvas tilbake. 

Jeg har ikke tullet! Kan du slutte og beskylde meg for det? Tenk om jeg er 80 år og alltid har hatt problem med relasjonknytting?kom ned fra din høye hest! Du er ikke så perfekt som du tror du er! 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (43 minutter siden):

Jeg er forsåvidt enig med deg i det. Samtidig er det forståelig for meg at folk går lei når man har prøvd å ta vedkommende alvorlig og brukt tid på å svare og får visvas tilbake. 

Ja, og det er jo helt greit å gå lei noe eller noen for den del. Det kan jo ikke folk arrestere noen på akkurat 🙂 men vi trenger jo ikke å gi uttrykk for det, og ihvertfall ikke når det er flere mot en? 

Jeg liker dette forumet så godt, for alle viser såpass av personligheten sin at det blir interessant og gøy å være innom her. Og jeg er faktisk imponert over hvor godt de fleste her møter hverandre uansett problemstilling. Det virker faktisk som at de fleste vil hverandre godt, selv om det kommer kritikk også. Det er jo også velment i mange tilfeller. 

Ikke for å være svulstig eller noe sånt, men dette forumet gjør meg til et litt bedre menneske. Har lært veldig mye her og liker at det er så ulike brukere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Jeg er forsåvidt enig med deg i det. Samtidig er det forståelig for meg at folk går lei når man har prøvd å ta vedkommende alvorlig og brukt tid på å svare og får visvas tilbake. 

Ber om unnskyldning for denne setningen. kom ned fra din høye hest! Du er ikke så perfekt som du tror du er! det var unødvendig og slemt sagt. Unnskyld. 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (15 minutter siden):

Ja, og det er jo helt greit å gå lei noe eller noen for den del. Det kan jo ikke folk arrestere noen på akkurat 🙂 men vi trenger jo ikke å gi uttrykk for det, og ihvertfall ikke når det er flere mot en? 

Jeg liker dette forumet så godt, for alle viser såpass av personligheten sin at det blir interessant og gøy å være innom her. Og jeg er faktisk imponert over hvor godt de fleste her møter hverandre uansett problemstilling. Det virker faktisk som at de fleste vil hverandre godt, selv om det kommer kritikk også. Det er jo også velment i mange tilfeller. 

Ikke for å være svulstig eller noe sånt, men dette forumet gjør meg til et litt bedre menneske. Har lært veldig mye her og liker at det er så ulike brukere. 

Jeg er det svarte fåret igjen men det får jeg leve med, får sterk psykisk helse av motgang av den eldre garde. Men jeg kan slutte å være ufin i munnen selv om jeg ikke er enig alltid i det. Akkurat det kan jeg prøve å jobbe med. 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er det svarte fåret igjen men det får jeg leve med, får sterk psykisk helse av motgang av den eldre garde. Men jeg kan slutte å være ufin i munnen selv om jeg ikke er enig alltid i det. Akkurat det kan jeg prøve å jobbe med. 

Anonymkode: c533f...ecc

Sorte får er ikke verre enn hvite får. Det er rasistisk 😅🤣

Men litt mer seriøst. Jeg tror du er for opptatt av alder? Noen ganger preger det jo syn på ting, mens andre ganger  ikke. Jeg kjenner 20- åringer som er eldre i toppen enn 60- åringer. Prøv å ikke vær så opptatt av alder? For da kan du bli unødvendig forutinntatt. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er det svarte fåret igjen men det får jeg leve med, får sterk psykisk helse av motgang av den eldre garde. Men jeg kan slutte å være ufin i munnen selv om jeg ikke er enig alltid i det. Akkurat det kan jeg prøve å jobbe med. 

Anonymkode: c533f...ecc

Det er fint at du tar litt selvkritikk. Jeg også burde kanskje gjøre det, for nå er jeg litt i tvil igjen på "hvilken type menneske" du er. Er du virkelig en veldig uerfaren person med lite kunnskap om ting, eller er du et troll? Jeg vet ikke, men tror egentlig at du er litt av begge deler. Jeg ber i alle fall om unnskyldning for de gangene jeg har ment at du troller når du virkelig ikke har gjort det. Det er bare så vanskelig for meg å vite forskjellen. Men jeg kan jo bare heretter la være å lese trådene dine, så er jo "problemet" løst for egen del. Lykke til videre her inne! 🙂

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Det er fint at du tar litt selvkritikk. Jeg også burde kanskje gjøre det, for nå er jeg litt i tvil igjen på "hvilken type menneske" du er. Er du virkelig en veldig uerfaren person med lite kunnskap om ting, eller er du et troll? Jeg vet ikke, men tror egentlig at du er litt av begge deler. Jeg ber i alle fall om unnskyldning for de gangene jeg har ment at du troller når du virkelig ikke har gjort det. Det er bare så vanskelig for meg å vite forskjellen. Men jeg kan jo bare heretter la være å lese trådene dine, så er jo "problemet" løst for egen del. Lykke til videre her inne! 🙂

Alltid likt deg som bruker jeg, helt inntil denne tråden når du skriver at jeg skriver piss. Det synes jeg var stygt gjort av deg, for selv om jeg ikke forstår alt jeg leser her (som er veldig mye) så har jeg respekt for personen. Hvis jeg ikke vil si noe positivt så sier jeg det ikke, uten noen unntak til kayia av og til. Det sier jeg unnskyld til. Til info til deg er jeg meget kunnskapsrik og ikke så dum som du tror jeg er. Lykke til videre du og. 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (12 minutter siden):

Sorte får er ikke verre enn hvite får. Det er rasistisk 😅🤣

Men litt mer seriøst. Jeg tror du er for opptatt av alder? Noen ganger preger det jo syn på ting, mens andre ganger  ikke. Jeg kjenner 20- åringer som er eldre i toppen enn 60- åringer. Prøv å ikke vær så opptatt av alder? For da kan du bli unødvendig forutinntatt. 

Mente det ikke sånn. Jeg mente å si at jeg tror og at trigger noen her bare fordi jeg er jeg. Jeg føler meg veldig voksen og flink til å argumentere i sak. 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alltid likt deg som bruker jeg, helt inntil denne tråden når du skriver at jeg skriver piss. Det synes jeg var stygt gjort av deg, for selv om jeg ikke forstår alt jeg leser her (som er veldig mye) så har jeg respekt for personen. Hvis jeg ikke vil si noe positivt så sier jeg det ikke, uten noen unntak til kayia av og til. Det sier jeg unnskyld til. Til info til deg er jeg meget kunnskapsrik og ikke så dum som du tror jeg er. Lykke til videre du og. 

Anonymkode: c533f...ecc

Beklager at jeg skrev det! 

Men vær så vennlig å ikke bruk "overgangsalderen" mot flere her da. Du skriver om det som noe veldig negativt og at det liksom er en forklaring på at noen her gir deg tilbakemeldinger du ikke liker. Det er ikke pent gjort, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mente det ikke sånn. Jeg mente å si at jeg tror og at trigger noen her bare fordi jeg er jeg. Jeg føler meg veldig voksen og flink til å argumentere i sak. 

Anonymkode: c533f...ecc

Ja selvfølgelig gjør du det. Det skjønner du jo selv at du gjør siden du har puttet folk i boks her, som kjedelige og eldre 🙃 da vet du jo at det du skriver får reaksjoner. Men du skal ikke få så kjipe reaksjoner. Det går litt over grensen noen ganger. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

Beklager at jeg skrev det! 

Men vær så vennlig å ikke bruk "overgangsalderen" mot flere her da. Du skriver om det som noe veldig negativt og at det liksom er en forklaring på at noen her gir deg tilbakemeldinger du ikke liker. Det er ikke pent gjort, synes jeg. 

Det var fordi alle gikk i mot jeg og jeg fikk kritikk for hvordan jeg er, født og skapt av Gud. Det går på meg som person. Jeg er den jeg er selv om dere ikke liker det på godt og vondt, og noen sier jeg skal skjerpe meg så skal jeg i alle fall ikke gjøre det der og da, men jeg skal tenke på det og komme tilbake med ny og bedre oppførsel når jeg er klar. 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (4 minutter siden):

Beklager at jeg skrev det! 

Men vær så vennlig å ikke bruk "overgangsalderen" mot flere her da. Du skriver om det som noe veldig negativt og at det liksom er en forklaring på at noen her gir deg tilbakemeldinger du ikke liker. Det er ikke pent gjort, synes jeg. 

Ja men jeg får hele tiden høre at jeg er umoden og slengt lange gamle tråder etter meg. Og når jeg får høre at jeg furter da gikk rullegardinen ned, men jeg sa unnskyld og. 

Anonymkode: c533f...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men jeg får hele tiden høre at jeg er umoden og slengt lange gamle tråder etter meg. Og når jeg får høre at jeg furter da gikk rullegardinen ned, men jeg sa unnskyld og. 

Anonymkode: c533f...ecc

Det er bra at vi kan si unnskyld til hverandre når det noen ganger går litt over stokk og stein for noen og enhver 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Ja selvfølgelig gjør du det. Det skjønner du jo selv at du gjør siden du har puttet folk i boks her, som kjedelige og eldre 🙃 da vet du jo at det du skriver får reaksjoner. Men du skal ikke få så kjipe reaksjoner. Det går litt over grensen noen ganger. 

Forstår du ikke at alt er trolling (flytte til Dubai, penger til nødvendig ferie fra bestemor, bortleie av bil/bulking av bil/disel på tanken/o osv osv )?

Anonymkode: 84b94...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...