Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å være så glade!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Er du broren min? 😅

Han sååå på meg hver jævla gang. Og jeg bare så ned.

Familien rundt bordet det 😄

Nei jeg må være søsteren din. Jeg kunne også begynt å le hvis jeg fikk kjeft, noe jeg fikk og får fremdeles. 

Anonymkode: 4ae80...7df

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Nettopp. Er du broren min? 😅

Han sååå på meg hver jævla gang. Og jeg bare så ned.

Familien rundt bordet det 😄

En liten korrigering ikke under tilsnakk. Men likevel håper du skjønte. Hvis andre holder igjen eller sier noe morsomt ler jeg. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så du synes kvinnelig adferd er ekstremt usjarmerende. Er du homofil? 

Anonymkode: 823bf...730

Fjollete kvinnelig adferd synes jeg er usjarmerende. Nei, jeg er absolutt ikke homofil. 

Gjest Hurja
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har jobb så kommer meg ut nesten hver dag. Hele tiden på vei til eller fra så går venner sammen og ler og snakker. Jeg forstår ikke hvordan de klarer. Jeg har aldri klart å gå og le på denne måten for ting er ikke såååå gøy. Jeg kan overhøre hva de snakker om men det er ikke spesielt underholdene, men det synes tydeligvis de. Jeg er så lei meg for at jeg er sånn. Det er liksom så sjelden jeg klarer å virkelig leve meg inn i hva andre forteller og synes det er interessant. 

Anonymkode: 7aab8...293

Jeg har det sånn at jeg ofte ikke skjønner humoren til en kollega - men de andre ler alltid med henne, mens jeg sitter der og synes det hun sier er uten mening og ulogisk og lurer på «hva var morsomt med dette». Hun sier så mye svada, det gir ingen mening for meg. Det er ulogiske setninger som er tatt ut fra løse lufta og er uten logikk og mening. Jeg føler meg utafor når det kommer til dette, så noen ganger ler jeg «falskt» med bare for å liksom ikke melde meg ut av gruppa siden de andre ler med. Har ofte lurt på om jeg er dum siden jeg tilsynelatende er den enste som ikke skjønner den, men har funnet ut at vi ikke kan ha samme humor.  

Når jeg er sammen med folk med samme humor som meg ler jeg med, da kan jeg le hele dagen. Jeg var sammen med en gjeng på fest en gang, vi lo så mye at jeg hadde vondt i kjeven dagen etter 😆 

Endret av Hurja
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skal ikke kvinner le? 

Selvsagt skal de det. Men den obligatoriske mekringen som alt for mange har etter nesten hver eneste setning som de sier selv, den synes jeg ikke noe om. 

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (2 minutter siden):

Selvsagt skal de det. Men den obligatoriske mekringen som alt for mange har etter nesten hver eneste setning som de sier selv, den synes jeg ikke noe om. 

Men det er vel sykdom? Det er ikke normalt eksempel du gir her. Hei jeg heter (ler) og jeg bor i (ler) og nå skal jeg på middag (ler). Var alminnelig situasjoner jeg spurte deg om. Så skal kvinner være stille som tilfredsstiller dere menn eller skal kvinner få le i naturlige situasjoner eller når dem ønsker? 

Gjest Hurja
kupton skrev (9 minutter siden):

Det høres veldig slitsomt ut. Disse må jo være usikre på seg selv? 

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

Å kalle svært mange kvinner for usjarmerende pga fjollete kvinnelig adferd er svært lite sjarmerende. 

Anonymkode: 0b88c...6ec

Gjest Vendi
Hurja skrev (1 time siden):

Jeg har det sånn at jeg ofte ikke skjønner humoren til en kollega - men de andre ler alltid med henne, mens jeg sitter der og synes det hun sier er uten mening og ulogisk og lurer på «hva var morsomt med dette». Hun sier så mye svada, det gir ingen mening for meg. Det er ulogiske setninger som er tatt ut fra løse lufta og er uten logikk og mening. Jeg føler meg utafor når det kommer til dette, så noen ganger ler jeg «falskt» med bare for å liksom ikke melde meg ut av gruppa siden de andre ler med. Har ofte lurt på om jeg er dum siden jeg tilsynelatende er den enste som ikke skjønner den, men har funnet ut at vi ikke kan ha samme humor.  

Kom til å tenke på at det også kan hende at disse andre kollegene dine ler falskt med for å liksom være hyggelige. Tror mange kvinner er "eksperter" på å le falskt. Så det kan godt tenkes de har det som deg, men jeg vet jo ikke da 🙂

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Å kalle svært mange kvinner for usjarmerende pga fjollete kvinnelig adferd er svært lite sjarmerende. 

Jeg synes en i hovedsak skal le av andres morsomheter og ikke være den første (og eneste) som ler av sine egne utsagn. 

Annonse

Gjest Vendi
kupton skrev (3 minutter siden):

Jeg synes en i hovedsak skal le av andres morsomheter og ikke være den første (og eneste) som ler av sine egne utsagn. 

Men har du aldri ledd falskt for liksom å være hyggelig? 

Vendi skrev (10 minutter siden):

Men har du aldri ledd falskt for liksom å være hyggelig? 

Det er ikke det jeg skriver om. Jeg skriver om de som ler/ mekrer etter sine egne nøytrale/ikkemorsomme utsagn. 

AnonymBruker
kupton skrev (6 minutter siden):

Det er ikke det jeg skriver om. Jeg skriver om de som ler/ mekrer etter sine egne nøytrale/ikkemorsomme utsagn. 

Hvorfor svarte du ikke på mitt sitat? 

AnonymBruker
kupton skrev (Akkurat nå):

For min del er arroganse ,kverulering  og sure, kritiske menn mindre sjarmerende. Det finnes nok en god psykologisk forklaring for både fjollete kvinner og sure menn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...