Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å være så glade!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tråden har kanskje sporet litt av. Men hvor får folk dette gode humøret fra? Og hvordan får de kjemi med folk? Jeg har ikke følt på vennskapsfølelse siden jeg var et barn men den vennen flyttet for mange år siden og har i dag omtrent aldri tid til meg og hun bor langt fra. 
Etter det har jeg bare brukt tid med folk i håp om at vi skulle bli venner. Jeg har gått på forskjellige skoler og deltatt i forskjellige ting fordi jeg ville møte folk men kontakten forsvant i det et skoleår var slutt eller vi skulle videre. 
Jeg ikke er sint på andre men meg selv. Jeg er også litt sint på foreldrene mine fordi det må være fra deres gener. 

Anonymkode: 7aab8...293

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tråden har kanskje sporet litt av. Men hvor får folk dette gode humøret fra? Og hvordan får de kjemi med folk? Jeg har ikke følt på vennskapsfølelse siden jeg var et barn men den vennen flyttet for mange år siden og har i dag omtrent aldri tid til meg og hun bor langt fra. 
Etter det har jeg bare brukt tid med folk i håp om at vi skulle bli venner. Jeg har gått på forskjellige skoler og deltatt i forskjellige ting fordi jeg ville møte folk men kontakten forsvant i det et skoleår var slutt eller vi skulle videre. 
Jeg ikke er sint på andre men meg selv. Jeg er også litt sint på foreldrene mine fordi det må være fra deres gener. 

Vet ikke. Jeg faker at jeg har godt humør men jeg gråter bak fasaden :) 

Anonymkode: 4ae80...7df

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke. Jeg faker at jeg har godt humør men jeg gråter bak fasaden :) 

Men hvirfor skal vi fake godt humør? Det er fremdeles tabu å være nedfor og deprimert ikke sant? Vi skal være så inkluderende et samfunn liksom, men i praksis er det tabu å ikke være glad.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvirfor skal vi fake godt humør? Det er fremdeles tabu å være nedfor og deprimert ikke sant? Vi skal være så inkluderende et samfunn liksom, men i praksis er det tabu å ikke være glad.

Jeg vet ikke hvorfor vi må eller skal det. Jeg har ikke for min del tid til å være syk eller gråte. Kanskje det kommer an på hvilket miljø vi er i? 

Annonse

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man bare vil være sta da? 

Da kan det jo hende du irriterer de rundt deg hvis du ikke evner å se ting fra andres perspektiv eller ikke vil gjøre noe du ikke har lyst til. Eller at du tviholder på en mening som ikke er sann eller til og med straffer de rundt deg fordi de mener noe annet.

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Da kan det jo hende du irriterer de rundt deg hvis du ikke evner å se ting fra andres perspektiv eller ikke vil gjøre noe du ikke har lyst til. Eller at du tviholder på en mening som ikke er sann eller til og med straffer de rundt deg fordi de mener noe annet.

Ja. Jeg må som Kupton sa tåle å bli motsagt. Det tåler jeg ikke bra foreløpig… 

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Det er veldig fascinerende å tenke på alle de forskjellige virkelighetene vi er i. Finnes det egentlig en rett virkelighet?

Ja! Den virkeligheten som er utenfor oss alle! Kan du lage egen tråd? 
Mitt spørsmål er hva som feiler meg og om noe kan gjøres med det eller om jeg bare skal legge på røret.

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Må være deilig å være helsepersonell i psykiatrien. Alle de har helt perfekt psyke og er standarden for hvordan virkelighet og psyke mennesket skal ha.

Hva feiler deg? Lag egen tråd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...