Gå til innhold

Å ønske seg en somatisk sykdom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Er ikke anoreksi en psykisk sykdom?

Det er en kombinasjon av psykisk og fysisk sykdom, men noen blir innlagt hvis de er alvorlig syke og trenger livreddende behandling. Sykdommen påvirker hjerte og andre organer, derav fysisk. 

Anonymkode: 4569b...2fb

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skal prøve å formulere meg litt annerledes. Altså, jeg ønsker ikke å få noen somatisk sykdom som jeg ikke har fra før av. Jeg skulle ønske plagene mine skyldtes somatisk sykdom. At det blir oppdaget på en test at jeg ikke er psykisk syk likevel, men at det skyldes noe somatisk som kan behandles. Gir det mer mening kanskje? TS

Anonymkode: 1e84a...244

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal prøve å formulere meg litt annerledes. Altså, jeg ønsker ikke å få noen somatisk sykdom som jeg ikke har fra før av. Jeg skulle ønske plagene mine skyldtes somatisk sykdom. At det blir oppdaget på en test at jeg ikke er psykisk syk likevel, men at det skyldes noe somatisk som kan behandles. Gir det mer mening kanskje? TS

Anonymkode: 1e84a...244

Ja det gir bedre mening. 

Anonymkode: 4569b...2fb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...