Gå til innhold

Gjenkvinne eller vinne tillit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til å kjøpe leilighet etter planen 2024? Hvordan det når den er brutt? Fra i dag skal jeg bli et bedre menneske da jeg har innsett at jeg har dårlig tid til 2024. 

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (29 minutter siden):

Forstår ikke at du fortsatt gidder.

Gidder? Jeg må gidde for forandring. 

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (39 minutter siden):

Forstår ikke at du fortsatt gidder.

Tenk om jeg skulle skrevet det til deg i dagboken din, om du fortsatt skulle gidde. Jeg gidder fordi jeg må, ikke fordi jeg har lyst. 

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Du har sju måneder på deg. Hvor mye bedre må du bli, det er spørsmålet 🙂

Der var et godt spørsmål Kashmir. Takk for resymè ‘t

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Til å kjøpe leilighet etter planen 2024? Hvordan det når den er brutt? Fra i dag skal jeg bli et bedre menneske da jeg har innsett at jeg har dårlig tid til 2024. 

Anonymkode: 18c43...468

Gjenkvinne? Hva er brutt?

Anonymkode: 5509a...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjenkvinne? Hva er brutt?

Anonymkode: 5509a...13e

Tror tilliten 

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gjenkvinne? Hva er brutt?

Anonymkode: 5509a...13e

Tilliten. Etter å ha bulket bilen og deretter fylt feil drivstoff på den, i tillegg til masse annet, så er det ikke så rart at mor og far ikke har særlig tillit til sitt eget avkom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Tilliten. Etter å ha bulket bilen og deretter fylt feil drivstoff på den, i tillegg til masse annet, så er det ikke så rart at mor og far ikke har særlig tillit til sitt eget avkom.

Ikke glem nekte å godta ny kjæreste til mor (eller far?), bli sur fordi hun ikke får penger til leilighet, blokkere mor når hun blir sur, så be om penger etter blokkering, låne penger som ikke ble betalt tilbake, låne mer pga ferie (konsert som ikke eksisterte da TS sa den var), få av bestemor og så bruke massevis av penger i fylla for deretter ikke være ærlig til far om hva pengene har gått til...

Evt er tilliten brutt fordi vedkommende er troll, det er en historie med større sannsynlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (5 timer siden):

Forstår ikke at du fortsatt gidder.

Forstår heller ikke at du gidder å svare vedkommende. 

Anonymkode: d848b...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forstår heller ikke at du gidder å svare vedkommende. 

Anonymkode: d848b...610

Ikke jeg heller så kommer derfor heller ikke til å svare vedkommende mer i denne tråden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (34 minutter siden):

Ikke glem nekte å godta ny kjæreste til mor (eller far?), bli sur fordi hun ikke får penger til leilighet, blokkere mor når hun blir sur, så be om penger etter blokkering, låne penger som ikke ble betalt tilbake, låne mer pga ferie (konsert som ikke eksisterte da TS sa den var), få av bestemor og så bruke massevis av penger i fylla for deretter ikke være ærlig til far om hva pengene har gått til...

Evt er tilliten brutt fordi vedkommende er troll, det er en historie med større sannsynlighet.

 

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Ikke jeg heller så kommer derfor heller ikke til å svare vedkommende mer i denne tråden.

 

 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forstår heller ikke at du gidder å svare vedkommende. 

Anonymkode: d848b...610

Dette er mobbing. Skal jeg dra frem alt du og ab har skrevet på forumet? Jeg kan synke lavt jeg og, å dra frem sårbare punkter, fra diverse brukere jeg og. Men over til tråden. Det har vært en spennende reise å være meg, jeg har vokst på erfaringene, og har hatt et så langt spennende liv. Jeg kommer til å ha mange historier og dele med mine barnebarn. Bra du har fulgt meg vhanja, for du har vært trofast fan av meg. Håper ikke jeg har gitt deg mer grått hår underveis :) 

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Til å kjøpe leilighet etter planen 2024? Hvordan det når den er brutt? Fra i dag skal jeg bli et bedre menneske da jeg har innsett at jeg har dårlig tid til 2024. 

Anonymkode: 18c43...468

Har du nok egenkapital neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Saft Suse! skrev (Akkurat nå):

Har du nok egenkapital neste år?

Nei jeg har bare 70 000 til nå. 

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei jeg har bare 70 000 til nå. 

Anonymkode: 18c43...468

Kanskje bestemor og oldmor kan bidra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Saft Suse! skrev (2 minutter siden):

Kanskje bestemor og oldmor kan bidra?

Kanskje. Det skulle jo vært på sin plass egentlig. Synes du ikke? 

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje. Det skulle jo vært på sin plass egentlig. Synes du ikke? 

Anonymkode: 18c43...468

Jo, det burde være en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Saft Suse! skrev (13 timer siden):

Jo, det burde være en selvfølge.

Men det er urettferdig og pga mine foreldre har hjulpet mine søsken og de lovet å hjelpe meg når jeg var på samme alder. Så de holder ikke det de lover

Anonymkode: 18c43...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men det er urettferdig og pga mine foreldre har hjulpet mine søsken og de lovet å hjelpe meg når jeg var på samme alder. Så de holder ikke det de lover

Anonymkode: 18c43...468

En mulighet er at de legger vekt på modenhet i tillegg til fysisk alder. Foreldre kan finne på å gjøre akkurat det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...