Gå til innhold

Dere som hører stemmer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De roper navnet mitt sammen med intens angst. Dette skjedde 3 ganger og førte meg ut i psykose. Ellers noen år tidligere sa de mest hei og hallo og jeg gikk ut fra rommet for å si hei tilbake, men ingen var der. En annen gang på den tiden kunne jeg høre en diskuterende stemme si «marye liker å sove lenge hun!»

så var det en ånd som sa at han ikke hadde nok penger til å kjøpe valium. Da sa venninna Mi at det var en avdød som hadde døde av blandingsdop fordi han ikke hadde penger til å kjøpe valium og jeg måtte hjelpe han over til den andre siden

Endret av Marye
Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva sier de? Kan dere ha samtaler med de? Snakker de sammen eller bare til dere?

Anonymkode: 25fbd...c4f

De snakker både sammen og til meg. Men ikke så ofte det skjer da. Jeg hadde nok vært mye dårligere fungerende hvis jeg hadde opplevd det ofte. 

De sier stygge ting som regel. 

Endret av Vendi
AnonymBruker
Vendi skrev (19 minutter siden):

De snakker både sammen og til meg. Men ikke så ofte det skjer da. Jeg hadde nok vært mye dårligere fungerende hvis jeg hadde opplevd det ofte. 

De sier stygge ting som regel. 

Men har ikke du det du kaller for telepatiske stemmer da? Tror ikke det teller akkurat. Tror ikke det regnes som stemmer. 

Anonymkode: 72ff1...b53

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men har ikke du det du kaller for telepatiske stemmer da? Tror ikke det teller akkurat. Tror ikke det regnes som stemmer. 

Anonymkode: 72ff1...b53

Jeg blir så overrasket over hvordan enkelte uttrykker seg med stor sikkerhet om temaer de vet veldig lite om. Er du en av dem som gjør det?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...