AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 Del Skrevet 23. mai 2023 I timene med behandleren jeg går til så sliter jeg med å uttrykke meg og alt blir bare rot. ETT EKSEMPEL Jeg kan si at jeg tenker på døden og er redd for å miste kontrollen og ta livet mitt, men i realiteten tenker jeg ikke ofte på det og det ligger mer i bakhodet som en konstant tanke heller enn at jeg trekker den frem som en enkelttanke, men jeg sier på en måte at jeg tenker på døden så det skal være enklere å forstå fordi jeg ikke klarer forklare det på annen måte. Kanskje. Vet ikke helt egentlig hvorfor jeg sier det på den måten. Og det gir sikkert ikke mening for noen av dere? Og nå vil behandler at jeg skal observere tankene som 3-person og skrive og reflektere rundt hva jeg tenker og føler når jeg får tankene. Men jeg klarer ikke det for jeg har ingen tanker eller følelser rundt de. Alt er bare tomt og likegyldig. Noen som har tips til hvordan jeg kan klare å beskrive? Anonymkode: 9b76f...82a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472988-jeg-sliter-med-%C3%A5-uttrykke-meg-i-timene-med-behandler-og-alt-blir-bare-rot/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.