Gå til innhold

Utdato ved innleggelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, det er vanlig. 

Anonymkode: 69da6...d50

Glitter skrev (16 minutter siden):

Hadde det ikke sånn før, men med avtalene jeg har så vet jeg på forhånd hvor lenge jeg blir. Sjeldent det endres på. 

Hvordan oppleves det å få den beskjeden med en gang man legges inn?

Fru2020 skrev (10 minutter siden):

Hvordan oppleves det å få den beskjeden med en gang man legges inn?

Det varierer. Før var det vanskelig og det føltes utrygt mtp å skulle "rekke å bli bedre" før utskrivelse. Akkurat det kan jeg forsåvidt føle etter hvert uansett dersom jeg er ekstra dårlig. Men vanligvis er én uke nok og for meg som har den avtalen så er det jo forutsigbarhet i det også. 

Men kom jeg for en tilfeldig innleggelse uten en slik avtale hadde det kanskje føltes annerledes. 

Annonse

FjellOgDalar

Det er ganske vanlig praksis. I alle fall hvis man har vært innlagt samme sted flere ganger. Årsaken til innleggelsen teller selvsagt en del her. Ikke alle tilstander er mulige å sette eksakt tidsperspektiv på mtp. effekt av behandling. Likevel er det vanlig å komme  fram til en utskrivelsesdato i forkant, og det syntes jeg er fornuftig. Slik får man mulighet til å legge en plan for hva som skal skje på hjemmebane i form av poliklinisk behandling, kommunal oppfølging osv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...