Gå til innhold

Sjef i eget liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var ikke klar over at jeg aldri var sjef i eget liv. Nå har jeg forstått at jeg har makten i eget liv over egne handlinger. Det har gitt meg en liten opptur. Jeg kan ta egne valg jeg selv har ansvar for. Mye av det som skjer er opp til meg. Jeg kan velge å være destruktiv, noe jeg ikke vil lenger. Jeg velger fra nå gode løsninger til beste for meg og andre som er i relasjon til meg. Så får andre gjøre det samme. Valgfrihet har jeg tidligere aldri følt jeg har hatt. Kanskje pga traumene, vet ikke. Men nå er jeg endelig fri. 

Noen som har noen tanker?

Anonymkode: 08f81...8f3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473042-sjef-i-eget-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Var ikke klar over at jeg aldri var sjef i eget liv. Nå har jeg forstått at jeg har makten i eget liv over egne handlinger. Det har gitt meg en liten opptur. Jeg kan ta egne valg jeg selv har ansvar for. Mye av det som skjer er opp til meg. Jeg kan velge å være destruktiv, noe jeg ikke vil lenger. Jeg velger fra nå gode løsninger til beste for meg og andre som er i relasjon til meg. Så får andre gjøre det samme. Valgfrihet har jeg tidligere aldri følt jeg har hatt. Kanskje pga traumene, vet ikke. Men nå er jeg endelig fri. 

Noen som har noen tanker?

Jeg tror at det å innse i hvilken grad valg er med på å avgjøre hvordan våre liv blir, er helt avgjørende for menneskelig vekst. Fint å lese at du opplever det som frigjørende å ha oppdaget dette:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473042-sjef-i-eget-liv/#findComment-4171843
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (5 minutter siden):

Jeg tror at det å innse i hvilken grad valg er med på å avgjøre hvordan våre liv blir, er helt avgjørende for menneskelig vekst. Fint å lese at du opplever det som frigjørende å ha oppdaget dette:-)

Takk Frosken😊jeg føler at jeg har funnet en nøkkel som jeg aldri vil miste. Den er verdifull. Skal ha den rundt halsen resten av livet. Og jeg tror, hvis du aner hvem jeg er, at du vet hva jeg snakker om. Det begynte i det små, nå forstår jeg at dette gjelder veldig mange aspekt i livet. Hurra for meg🙂

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473042-sjef-i-eget-liv/#findComment-4171848
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...