Gå til innhold

Føler jeg har dummet meg ut overfor behandler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tok opp ting i terapien som var skikkelig pinlig for meg. Jeg skammet meg veldig over det jeg fortalte og følte hn så ned på meg. Og nå angrer jeg så fælt på at jeg fortalte det fordi jeg ble bare urolig og stresset av det etterpå. Det ble dobbelt så flaut og vanskelig av å fortelle det. Jeg har ikke hatt ro i meg etter at jeg var så dum å fortelle det. Det var ikke en gang vits i å fortelle det. Hvordan kan jeg slutte å tenke så mye på dette? 

Anonymkode: 31ee5...0aa

Fortsetter under...

Hvorfor tok du det opp? Fordi du hadde behov for noen andre sitt synspunkt på det? Det høres ut som du ble stresset av responsen til behandleren. Jeg har også tatt opp ting jeg kanskje angret litt på i ettertid så jeg vet hvordan du føler det. Du kan jo si noe om det til behandleren din neste time eller ringe og forklare hvordan du føler det slik du beskriver her?

AnonymBruker

Jeg synes du burde ta opp neste time hva du har tenkt og følt etter at du fortalte det du synes var pinlig. Jeg har stor tro på at behandleren din kan hjelpe deg igjennom dette på best mulig måte. 

Anonymkode: 4238e...db2

AnonymBruker
Everybody skrev (24 minutter siden):

Hvorfor tok du det opp? Fordi du hadde behov for noen andre sitt synspunkt på det? Det høres ut som du ble stresset av responsen til behandleren. Jeg har også tatt opp ting jeg kanskje angret litt på i ettertid så jeg vet hvordan du føler det. Du kan jo si noe om det til behandleren din neste time eller ringe og forklare hvordan du føler det slik du beskriver her?

Jeg fikk nesten ingen respons på det, og det var det som gjorde det så vanskelig. Føler også at hen endret sitt syn på meg etter at jeg fortalte det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg fikk nesten ingen respons på det, og det var det som gjorde det så vanskelig. Føler også at hen endret sitt syn på meg etter at jeg fortalte det. 

Everybody skrev (44 minutter siden):

Jeg tok det opp fordi jeg trengte veiledning.

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tror jeg vet hvordan du føler det. Jeg prøvde å snakke med psykologer, men følte aldri at de hverken hørte etter eller forsto noe som helst. Jeg ville ikke si noe, for måten de opptrådte på fikk meg til å ta hensyn til dem. Så møtte jeg en helt annen type, og da sa jeg fra. At vær så snill å reager litt 😆 og det gjorde han da. Vi hadde noen heftige diskusjoner og kjempefine samtaler, så mitt råd er å si fra. Som regel trenger psykologer å få slike innspill, for de er ikke tankelesere og vet ikke alltid hvordan å reagere ovenfor alle.

Jeg tror ikke du sa noe som gjorde dem hverken skuffet eller særlig oppbragt. Det er vel knapt en ting de IKKE har hørt 🙂 ihverfall hvis de har praktisert noen år. 

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (14 minutter siden):

Jeg tror jeg vet hvordan du føler det. Jeg prøvde å snakke med psykologer, men følte aldri at de hverken hørte etter eller forsto noe som helst. Jeg ville ikke si noe, for måten de opptrådte på fikk meg til å ta hensyn til dem. Så møtte jeg en helt annen type, og da sa jeg fra. At vær så snill å reager litt 😆 og det gjorde han da. Vi hadde noen heftige diskusjoner og kjempefine samtaler, så mitt råd er å si fra. Som regel trenger psykologer å få slike innspill, for de er ikke tankelesere og vet ikke alltid hvordan å reagere ovenfor alle.

Jeg tror ikke du sa noe som gjorde dem hverken skuffet eller særlig oppbragt. Det er vel knapt en ting de IKKE har hørt 🙂 ihverfall hvis de har praktisert noen år. 

Jeg kommer ikke til å ta det opp mer. Vil ikke snakke mer om det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...