Gå til innhold

Hvor gjør dere av vonde tanker og følelser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Noen ganger spiser jeg dem, ofte ruser jeg dem vekk, mens i bedre perioder trener jeg dem bort. Samt at jeg klarer å bare la følelsene være som de er. Uten å måtte plassere dem noen steder. 

Ja, jeg spiser dem også bort. 

Anonymkode: 2ebfd...353

Før var jeg nok der Glitter sier. Trente ikke, men gikk milevis uten å overdrive. Eller..et par, tre mil da. Eller drakk. Røykte også noen jointer nå og da, men da gikk jeg minst like langt og ble aldri noen storforbruker av det, og heldigvis la jeg det helt bort. Ville bare ha mer farge på tilværelsen, men resultatet ble et jeg fargela for mye. Tok meg flere måneder å se ting like fint da jeg kuttet det ut. 

Nå for tiden og de siste årene kjenner jeg bare på det og "er min egen terapaut" sånn at jeg tenker meg ut av det. Det aller viktigste jeg har lært, er å være ærlig mot meg selv. Om jeg syns synd på meg selv, ja så innrømmer jeg det, og jeg tillater meg det også. Til en viss grense da. 

Jeg liker ikke å dele med folk, det har jeg aldri likt. Helt til jeg traff en veldig smart terapeut. Og jeg "snakker om det" til et par venninner nå. Men det er etterpå når jeg er ute av det. Det er allright det også, for da "ryddes det" ordentlig på plass. Det er ikke nødvendig men fint likevel. 

Endret av Kashmir

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva gjør dere med dem, og hvor gjør dere av dem? 

Anonymkode: 2ebfd...353

Jobber, da forsvinner de. Derfor blir jeg tullete når jeg har fri. Jeg må ha noe som krever min oppmerksomhet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...