Gå til innhold

Å leve med sterk angst

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Hvis du har en psykoselidelse, virker det som angst ikke får noen stor plass. Jeg er mer plaget av angst enn noe annet. Fæl katastrofeangst. Som noen ganger glir over i psykose. Hvis så skjer hender det jeg får hjelp. Jeg synes katastrofeangst er værre enn noe annet symptom, men det skal man bare leve med.

Jeg synes døden virker forlokkende når det står på som værst. Akkurat det nevner jeg ikke. Men det virker forlokkende å ikke være lengre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473095-%C3%A5-leve-med-sterk-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Angst og katastrofeangst kan være helt jævlig. Man får bare lyst til å dø eller sove. Eller så finnes det ulike meds som kan redusere angsten, det er nok det eneste som hjelper. Noen benzo kan kanskje fungere raskt når det står på som verst.

Jeg sliter også med veldig sterk angst. Primært pga katastrofetanker. Det blir bare verre og verre. Blir rett og slett invalidisert av denne angsten, da den er totalt altoppslukende og utmattende. Hjelper ikke å bli medisinert heller. Prøver ut Efexor nå.

Mitt første innlegg her, forresten:)

Annonse

AD for alltid
Synna80 skrev (50 minutter siden):

Jeg sliter også med veldig sterk angst. Primært pga katastrofetanker. Det blir bare verre og verre. Blir rett og slett invalidisert av denne angsten, da den er totalt altoppslukende og utmattende. Hjelper ikke å bli medisinert heller. Prøver ut Efexor nå.

Mitt første innlegg her, forresten:)

Har også angst, men synes efexor har hjulpet meg å bli mye roligere. Tar også remeron slik at jeg sover ok om natta. Prøv å tren også dersom du har energi, hjelper veldig mot angsten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...