Gå til innhold

Er det sant

Anbefalte innlegg

GammelLurker
Skrevet

Hvis Gud straffer meg ved å gjenopplive meg i denne verden etter å ha begått selvmord i en tilstand som for meg lignet på psykose men som ikke var psykose (jeg trodde kun at jeg var psykotisk), så betyr det at jeg nå kan begå forbrytelser uten å bli straffet for det? Fordi Gud sist gang jeg begikk en forbrytelse (sier ikke hva), og så selvmord, påvirket han rettsvesenet til å dømme meg til TPH istedet for vanlig fengsel. Jeg ønsker vanlig fengsel slik at jeg ikke er innesperret på institusjon resten av livet 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du hjelp for den vrangforestillingen du lider under nå?

Skrevet

Jeg tror det er best å være på sykehus for deg. Fint om du også samarbeider med behandlere.

Skrevet

Admin slipper nok ikke døde folk inn på dol. Så du kan regne med at du lever. 

GammelLurker
Skrevet

Det er interessant, dette livet. Uansett hva jeg skriver eller har skrevet, hører jeg det samme om og om igjen: du er psykotisk. Nei, jeg er ikke psykotisk. Jeg er ved min fulle fem, alltid har vært det, bortsett fra noen tilfeller hvor Gud fikk meg til å høre sexlyder.

Skrevet
GammelLurker skrev (Akkurat nå):

Det er interessant, dette livet. Uansett hva jeg skriver eller har skrevet, hører jeg det samme om og om igjen: du er psykotisk. Nei, jeg er ikke psykotisk. Jeg er ved min fulle fem, alltid har vært det, bortsett fra noen tilfeller hvor Gud fikk meg til å høre sexlyder.

Er du på en institusjon nå?

Skrevet
GammelLurker skrev (1 minutt siden):

Ja

Har du fortalt dem det samme som du skriver her?

GammelLurker
Skrevet

Ja, og nå er det veldig restektivt og kjedelig 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare holde deg til de som tar vare på deg på avdelingen og ikke komme hit og få andre til å bli redde ved å snakke om at du er død?

Anonymkode: e0187...3d2

GammelLurker
Skrevet

Hensikten var aldri å skremme. Beklager.Og det er ikke alltid jeg ønsker å snakke med personalet. Gjør det nok. 

Skal være ærlig og si at jeg er ute etter oppmerksomhet. Så ikke svar meg hvis dete vil at jeg skal slutte. Men sverger på mitt liv at alt jeg skrev er sant

Skrevet
GammelLurker skrev (38 minutter siden):

Hvis Gud straffer meg ved å gjenopplive meg i denne verden etter å ha begått selvmord i en tilstand som for meg lignet på psykose men som ikke var psykose (jeg trodde kun at jeg var psykotisk), så betyr det at jeg nå kan begå forbrytelser uten å bli straffet for det? Fordi Gud sist gang jeg begikk en forbrytelse (sier ikke hva), og så selvmord, påvirket han rettsvesenet til å dømme meg til TPH istedet for vanlig fengsel. Jeg ønsker vanlig fengsel slik at jeg ikke er innesperret på institusjon resten av livet 

Nei, det er ikke sant. 
Du har en alvorlig psykose, og jeg håper du får god behandling. 

Skrevet
GammelLurker skrev (12 minutter siden):

Ja, og nå er det veldig restektivt og kjedelig 

Godt å høre at du får hjelp i alle fall.

GammelLurker
Skrevet

Det finnes ingen hjelp for selvmord, kun evig helvetesild 

GammelLurker
Skrevet (endret)

Kupton, jeg liker deg. Du hjalp meg mye for 3 år siden 

Endret av GammelLurker
AnonymBruker
Skrevet
GammelLurker skrev (2 minutter siden):

Det finnes ingen hjelp for selvmord, kun evig helvetesild 

Men hvis du har begått selvmord som du sier at du har, hvorfor befinner du deg ikke nå i den evige helvetesilden? 

GammelLurker
Skrevet

Fordi dette er bare begynnelse. En slags latterliggjøring 

AnonymBruker
Skrevet
GammelLurker skrev (2 minutter siden):

Fordi dette er bare begynnelse. En slags latterliggjøring 

Ok. Melder meg ut. Må skjerme meg selv. Håper du snart blir frisk igjen! Lykke til! 

GammelLurker
Skrevet

Takk, ja, skjerm deg selv. Er ikke meningen å skremme deg eller noen andre for den saks skyld. Lykke til deg også 😁

GammelLurker
Skrevet

Tenk på familien som er helt ødelagt pga.at  jeg både begikk selvmord og en forferdelig forbrytelse 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...