AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Er det noen andre her som shopper når de er nedstemt som ett forsøk på å få det bedre? Jeg gjør alltid det, tenker det vil gjøre meg glad, men bare at jeg ikke føler meg bedre av det uansett... også ender jeg bare opp med å ha brukt mye peng på ting jeg egentlig ikke trenger/ikke har plass til/egentlig ikke vil ha likevel osv... Anonymkode: bc96a...299 0 Siter
Everybody Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Ja, gjør det samme. Det gjør en glad i kanskje en måneds tid og så er det tilbake igjen. Nå har jeg bare sluttet å kjøpe ting og har egentlig blitt vant med det. Det er vanskelig i begynnelsen men etter hvert går det seg til. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Aldri. Når man er deppa tenker man gjerne ikke helt klart. Så når jeg er deppa er det egt å bare gjøre det som er gratis og ellers det helt nødvendige. Gå tur, spise mat, drikke vann, dra på jobb. 0 Siter
Everybody Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Men på en annen side er jo penger til for å brukes så hvorfor ikke? 0 Siter
Glitter Skrevet 3. juni 2023 Skrevet 3. juni 2023 Ja innimellom kan det bli litt mye shopping. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.