Gå til innhold

Aktivitetsklokke


Fru2020

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fionys skrev (8 timer siden):

Hva skal du bruke den til?

Jeg vil først og fremst måle hvor langt jeg har gått, hvor lang tid jeg har gått, hvor mange skritt jeg har gått og i tillegg måle søvn.

Den må også kunne måle svømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (15 minutter siden):

Jeg vil først og fremst måle hvor langt jeg har gått, hvor lang tid jeg har gått, hvor mange skritt jeg har gått og i tillegg måle søvn.

Den må også kunne måle svømming.

Da er en av Fitbit sine godt nok for deg. Appen er fin og oversiktlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med Fitbit Charge 5. Det er en mye billigere og smalere sak. Han i butikken sa at den nesten var bedre på p måle trening enn de dyre fordi de bruker kapasiteten på så mye annet. Den har ikke GPS da, det er litt dumt. Men den kan kobles til mobilens gps og jeg har alltid mobilen med så da går det nok fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knas skrev (11 timer siden):

Det var nok et godt valg. Gratulere med ny klokke! 😊

Takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...