Gå til innhold

Er dette forumet (psykiatri) unikt i Norge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Freak.no er nok det beste norske  forumet. Folk der oppfører seg stort sett veldig bra mot hverandre, og de prøver oppriktig å hjelpe og komme med gode råd. De er også gode på å advare andre når noen ikke skjønner bedre av ulike greier. Veldig fint forum hvor folk viser respekt. 

Dette er på god 2.plass! 

Resten har jeg ikke så lyst til å si så mye om, for jeg har så mye kritikk å komme med. De5 gidder jeg ikke, og i hvertfall ikke i dag 🙂

AnonymBruker
Kashmir skrev (15 minutter siden):

Freak.no er nok det beste norske  forumet. Folk der oppfører seg stort sett veldig bra mot hverandre, og de prøver oppriktig å hjelpe og komme med gode råd. De er også gode på å advare andre når noen ikke skjønner bedre av ulike greier. Veldig fint forum hvor folk viser respekt. 

Dette er på god 2.plass! 

Resten har jeg ikke så lyst til å si så mye om, for jeg har så mye kritikk å komme med. De5 gidder jeg ikke, og i hvertfall ikke i dag 🙂

Er jo ikke mye psykiatri der da. Men kriminelle folk er jo gjerne psykisk syke også

Anonymkode: a9c1c...0fb

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (17 minutter siden):

Det forumet er fullt av narkofolk og kjeltringer.

Anonymkode: f6dae...ed1

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Respekt for andres lovbrudd kanskje.

Kommer an på hvilke lovbrudd det gjelder. Kan ikke si jeg bryr meg om alle lovbrudd selv. Men så har jeg gjort litt selv også. Noe har jeg dårlig samvittighet for, noe ikke. 

Men det er ikke slik at freak forherliger alle lovbrudd. Ingenting som går ut over andre mennesker personlig er ok.

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Kommer an på hvilke lovbrudd det gjelder. Kan ikke si jeg bryr meg om alle lovbrudd selv. Men så har jeg gjort litt selv også. Noe har jeg dårlig samvittighet for, noe ikke. 

Men det er ikke slik at freak forherliger alle lovbrudd. Ingenting som går ut over andre mennesker personlig er ok.

De fleste lovbrudd går til syvende og sist ut over andre.

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er jo ikke mye psykiatri der da. Men kriminelle folk er jo gjerne psykisk syke også

Anonymkode: a9c1c...0fb

Det er en del psykiatri der, og du får respektfulle svar. Med mindre forumet har endret seg helt på ett år eller to. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Narkofolk? 🙄 

Ja, der er også tråder om rus ja. 

"Halve" forumet handler om bruk av narkotika. Kall det gjerne "rus", men vi snakker om litt mer enn øl her.

Ellers er det masse tråder som skattesnyteri, butikktyveri, hvordan svindle på finn osv. osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...