Gå til innhold

Har du gjort noe fint i dag?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (19 minutter siden):

Jaaaaa! Håper den kommer denne gangen da, den skulle jo kommet sist oktober, men ble utsatt...

Oi, det visste jeg ikke. Jeg har egentlig ikke fulgt med her og det var litt tilfeldig at det var akkurat Søsterklokkene jeg kjøpte på Gardermoen i midten av mai fordi jeg hadde glemt å ta med bok på tur. Men man blir jo bare revet med. 

Endret av morsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsan skrev (5 minutter siden):

Oi, det visste jeg ikke. Jeg har egentlig ikke fulgt med her og det var litt tilfeldig at det var akkurat Søsterklokkene jeg kjøpte på Gardermoen i midten av mai fordi jeg hadde glemt å ta med bok på tur. Men man blir jo bare revet med. 

Noe av det beste jeg har lest noen gang! Jeg kjøper aldri skjønnlitteratur, låner alt på biblioteket, men disse to har jeg kjøpt og skal også kjøpe "Skråpånatta" som den tredje heter. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på fotballkamp nå kl 17. Det er jo veldig gøy å være glimt-suporter for tiden. Er det noen andre som skal se kamp? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (21 minutter siden):

Er det noen andre som skal se kamp? 

Jeg skal ikke se Eliteseriekamp, men har nettopp fulgt med på "live"-referat fra en kamp der min voksne sønn er hovedtrener for det ene laget. Jeg tror de vant, men sluttresultatet er ikke bekreftet ennå.

Skjønner det er god stemning for fotballinteresserte i din by for tiden 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (7 minutter siden):

Jeg skal ikke se Eliteseriekamp, men har nettopp fulgt med på "live"-referat fra en kamp der min voksne sønn er hovedtrener for det ene laget. Jeg tror de vant, men sluttresultatet er ikke bekreftet ennå.

Skjønner det er god stemning for fotballinteresserte i din by for tiden 

Det er jo artig å følge med på barnas lag også ja. :) Mine er jo små ennå så det følges ikke så nøye opp hvordan man ligger an egentlig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (13 minutter siden):

Mine er jo små ennå så det følges ikke så nøye opp hvordan man ligger an egentlig. 

Alvoret kommer tidsnok. Sønnen min er trener for tenåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (23 timer siden):

Ja, det var så godt å få vært der igjen.  Bedre og bedre.... så lenge jeg holder meg i ro, så demper smertene seg såpass at jeg slipper å ta tramadol (med tramadol innabords så kan jeg ikke kjøre) men skal ikke gå noe særlig før smertene øker betraktelig. Greier heller ikke å sitte normalt.   Skal til rygg kirurg mot slutten av måneden og er spent på om det blir operasjon. 

Faren min har også en smertelidelse, og bruker tramadol. Før gikk han på vanlig tramadol, ikke depot altså og måtte vente 8 timer til kjøring. men så sa legen hans som er en veldig ryddig og erfaren lege at han kunne begynne på depot og gå på de fast, og nå tar han 100 mg fordelt på morgen og middag og har det jevnt i blodet hele døgnet, og kan derfor  kjøre bil. På 50 sporadisk uten depot kunne han ikke kjøre. Så han er veldig fornøyd, tenkte jeg skulle tipse deg om denne ordningen. 

 

 

Anonymkode: 88190...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Faren min har også en smertelidelse, og bruker tramadol. Før gikk han på vanlig tramadol, ikke depot altså og måtte vente 8 timer til kjøring. men så sa legen hans som er en veldig ryddig og erfaren lege at han kunne begynne på depot og gå på de fast, og nå tar han 100 mg fordelt på morgen og middag og har det jevnt i blodet hele døgnet, og kan derfor  kjøre bil. På 50 sporadisk uten depot kunne han ikke kjøre. Så han er veldig fornøyd, tenkte jeg skulle tipse deg om denne ordningen. 

 

 

Anonymkode: 88190...3db

Morgen og kveld skulle det stå.

Anonymkode: 88190...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Faren min har også en smertelidelse, og bruker tramadol. Før gikk han på vanlig tramadol, ikke depot altså og måtte vente 8 timer til kjøring. men så sa legen hans som er en veldig ryddig og erfaren lege at han kunne begynne på depot og gå på de fast, og nå tar han 100 mg fordelt på morgen og middag og har det jevnt i blodet hele døgnet, og kan derfor  kjøre bil. På 50 sporadisk uten depot kunne han ikke kjøre. Så han er veldig fornøyd, tenkte jeg skulle tipse deg om denne ordningen. 

 

 

Anonymkode: 88190...3db

Takk for det, men vi har snakket om det og funnet ut at vi skal vente.  Er så redd for å bli avhengig og jeg håper å bli kvitt mesteparten av smertene hvis jeg blir operert. Skal om noen uker til rygg kirurg for vurdering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Glitter skrev (18 timer siden):

Jeg skal se på fotballkamp nå kl 17. Det er jo veldig gøy å være glimt-suporter for tiden. Er det noen andre som skal se kamp? 

 

Jeg følger ikke med på Eliteserien for menn lenger,  men jeg prøver å få med meg kampene til IK Start Kvinner! Helt nytt lag, og de har vunnet alle kampene i serien foreløpig (måtte begynne i 3.divisjon), og hadde en helt rå cup-kamp mot Avaldsnes (som spiller i øverste divisjon) onsdag. Det ble et knepent tap, men du verden for en kamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (11 minutter siden):

Jeg følger ikke med på Eliteserien for menn lenger,  men jeg prøver å få med meg kampene til IK Start Kvinner! Helt nytt lag, og de har vunnet alle kampene i serien foreløpig (måtte begynne i 3.divisjon), og hadde en helt rå cup-kamp mot Avaldsnes (som spiller i øverste divisjon) onsdag. Det ble et knepent tap, men du verden for en kamp!

Så artig. Jeg følger ikke med på kvinnefotball. Og i håndball er det omvendt. Der ser jeg på kvinnene og ikke mennene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Glitter skrev (5 minutter siden):

Så artig. Jeg følger ikke med på kvinnefotball. Og i håndball er det omvendt. Der ser jeg på kvinnene og ikke mennene. 

Jeg har heller ikke gjort det før i år. Men det er skikkelig gøy!

Vipers vant jo Champions League i går, for 3.år på rad! Det er jo veldig stas,  selv om jeg personlig ikke følger særlig med på damehåndball, eller håndball generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...