Gå til innhold

Jeg håper det ikke vil få konsekvenser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er redd for at ett eventuelt selvmord vil få konsekvenser for behandler, så derfor har jeg tenkt tanken på å kanskje bare si at jeg trenger "ta en pause fra psykiatrien i 1 måned" for så å gjennomføre omtrent rett før vi skal gjenopprette kontakten. Jeg tenker at da har det jo gått lang tid fra behandler sist så meg og til jeg gjennomfører, så da vil det vel bli sett på som helt greit? Tenker det er noe annet enn hvis jeg gikk rett hjem etter timen for å gjennomføre? 

Anonymkode: 2715d...dbd

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (39 minutter siden):

Jeg håper du heller velger en annen utvei enn det døden er. ❤

Tror kanskje ikke noen vil være med på å planlegge omstendighetene rundt ditt selvmord her. 

Ja, kanskje. Jeg vil jo egentlig ikke dø, jeg trenger bare ha den tryggheten det er å vite at man har den utveien om/når det blir for mørkt og uutholdelig. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, kanskje. Jeg vil jo egentlig ikke dø, jeg trenger bare ha den tryggheten det er å vite at man har den utveien om/når det blir for mørkt og uutholdelig. 

Godt å høre at du ikke vil dø. Å ha døden som trøst er noe mange av oss mennesker har innimellom. Det er ikke farlig. Hold ut du. Og blir tankene for ille vær ærlig og be om hjelp. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...