Gå til innhold

Ingen kan ta imot de tankene jeg går med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

uten å frike ut og anse meg som en veldig ond person, så tør ikke å prøve en gang. Har ingen jeg kan dele disse tankene med. Ingen familie og ingen venner kan jeg si dette til. Selv ikke helsevesenet. 

Så da går jeg rundt da, og har det vondt inni meg. Det gjelder en person jeg lever tett på. 

Anonymkode: e7260...7c9

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

uten å frike ut og anse meg som en veldig ond person, så tør ikke å prøve en gang. Har ingen jeg kan dele disse tankene med. Ingen familie og ingen venner kan jeg si dette til. Selv ikke helsevesenet. 

Så da går jeg rundt da, og har det vondt inni meg. Det gjelder en person jeg lever tett på. 

det tenker alle deprimerte og andre også. det går helt fint, jeg ville snakket med helsepersonell. det er ikke en ting de ikke har hørt før. 

Anonymkode: 9a924...a64

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Det er neppe noe som er så ille at selv ikke helsevesenet kan ta det imot. De har hørt det meste. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

det tenker alle deprimerte og andre også. det går helt fint, jeg ville snakket med helsepersonell. det er ikke en ting de ikke har hørt før. 

Men hvis jeg sier det til noen er jeg redd det vil skje og så får jeg skylda. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvis jeg sier det til noen er jeg redd det vil skje og så får jeg skylda. 

jada, jada, hørt det før. du er ikke så unik serru. ikke si det til alle og enhver, si det til helsepersonell. 

alle går rundt og tror de er så sinnsykt unike og har så ekstremt spesielle og livsfarlige tanker, de kommer til å få skylda for alt og alle. og så viser det seg med litt hjelp og litt meds så er man ikke så forbanna unik likevel 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo umulig basert på ditt innlegg om du går strever med tanker som vil virke avskrekkende på andre mennesker eller om det bare er sånn i ditt hode. De fleste ting kan man snakke om i helsevesenet. Det mest tabubelagte er vel å være seksuelt tiltrukket av barn, og i så fall kan du velge å snakke med hjelpetjenester utviklet spesifikt for dette. 

AnonymBruker
frosken skrev (3 minutter siden):

Det er jo umulig basert på ditt innlegg om du går strever med tanker som vil virke avskrekkende på andre mennesker eller om det bare er sånn i ditt hode. De fleste ting kan man snakke om i helsevesenet. Det mest tabubelagte er vel å være seksuelt tiltrukket av barn, og i så fall kan du velge å snakke med hjelpetjenester utviklet spesifikt for dette. 

Har ingenting med seksuell tiltrekning av barn å gjøre. Blir dårlig bare ved tanken!

Nei, det har å gjøre med at jeg på en måte ønsker en person død. Men hvis jeg sier det til noen og hn så dør, er jeg redd for at jeg får skylda for dødsfallet. Skjønner du hvor vanskelig det er? 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har ingenting med seksuell tiltrekning av barn å gjøre. Blir dårlig bare ved tanken!

Nei, det har å gjøre med at jeg på en måte ønsker en person død. Men hvis jeg sier det til noen og hn så dør, er jeg redd for at jeg får skylda for dødsfallet. Skjønner du hvor vanskelig det er? 

Du tror ikke helsevesenet har hørt slike tanker før?

Ting kan bli veldig store og spesielle i eget hode, men det viser seg som regel at vi ikke er så unike som vi tror. Veldig, veldig mange har tenkt de tankene før oss og veldig, veldig mange kommer til å tenke de tankene etter oss.

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Er det meningen vi skal dekode det du skriver her, eller kan du vennligst si hva problemet er her? 🙃

Altså. Jeg lever tett på en person som jeg ofte synes er vanskelig å forholde meg til pga div utfordringer og problemer med hn. Så er det sånn at jeg av og til ønsker den personen død for å bli satt fri selv. Sånn som i dag så kom de tankene igjen. Og jeg er redd for at hvis jeg forteller om de tankene til noen og vedkommende skulle dø, så er jeg redd for at jeg vil få skylden for å ha drept vedkommende. Og jeg går selvfølgelig ikke med noen drapslyster ovenfor den personen! 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det vil jo være lurt å velge med omhu hvem du snakker om dette med. Men dersom du har noen som du snakker fortrolig med, så kan du selvfølgelig også snakke om dette, inklusive at du er redd for å snakke om det. 

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altså. Jeg lever tett på en person som jeg ofte synes er vanskelig å forholde meg til pga div utfordringer og problemer med hn. Så er det sånn at jeg av og til ønsker den personen død for å bli satt fri selv. Sånn som i dag så kom de tankene igjen. Og jeg er redd for at hvis jeg forteller om de tankene til noen og vedkommende skulle dø, så er jeg redd for at jeg vil få skylden for å ha drept vedkommende. Og jeg går selvfølgelig ikke med noen drapslyster ovenfor den personen! 

Skjønner. Og du ikke den første til å ønske noen død! Tror ikke at det er så uvanlig at noen egentlig blir sjokkert ved tanken eller følelsene, men ja, vi ville nok blitt sjokkert over om en tilfeldig person sa noe sånt. Kanskje også om en nær person sa det, selv om vi kjente til omstendighetene. For sjokket er ikke følelser som sagt, det er at noen sier det høyt. Og selv om folk kan tenke det, så betyr det ikke alltid at det er gjennomtenkt heller. 

Uansett. Hvorfor føler du behov for å si det? 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Kashmir skrev (14 minutter siden):

Uansett. Hvorfor føler du behov for å si det? 

Fordi det er vondt å ha sånne tanker i blant, og fordi jeg er redd for om jeg egentlig er en veldig ond person.som kan tenke sånn. 

AnonymBruker
frosken skrev (18 minutter siden):

Det vil jo være lurt å velge med omhu hvem du snakker om dette med. Men dersom du har noen som du snakker fortrolig med, så kan du selvfølgelig også snakke om dette, inklusive at du er redd for å snakke om det. 

Ja, jeg får velge med omhu. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (25 minutter siden):

Du tror ikke helsevesenet har hørt slike tanker før?

Ting kan bli veldig store og spesielle i eget hode, men det viser seg som regel at vi ikke er så unike som vi tror. Veldig, veldig mange har tenkt de tankene før oss og veldig, veldig mange kommer til å tenke de tankene etter oss.

Tror du? Takk i så fall. 

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har sagt rett ut at jeg skal drepe en eks til politiet og til helsevesenet uten at det skjedde noe. Fyren er farlig og sitter nå på forvaringsdom så de skjønte at jeg hadde god grunn til å tenke sånn. 

Det er ikke så unikt å ha sånne tanker slik som påpekt i denne tråden. Jeg har også innrømmet et ille lovbrudd til helsepersonell. Det gikk fint det også. 

Det er lite du ikke kan si. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...