Gå til innhold

Vil nåværende fastlege informeres om at jeg har meldt meg på venteliste hos en annen fastlege?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil nåværende fastlege få informasjon når byttet skjer da? 

Anonymkode: 9e626...f86

Du forsvinner jo fra lista, så vedkommende vil nok se det

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vil nåværende fastlege få informasjon når byttet skjer da? 

Fastlegen din tar mest trolig ikke ønsket om byttet personlig. H*n har nok av annet å konsentrere seg om i sin legehverdag - og en ny pasient kommer trolig inn i det du går ut.

Lykke til med fastlegebyttet!

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Fastlegen din tar mest trolig ikke ønsket om byttet personlig. H*n har nok av annet å konsentrere seg om i sin legehverdag - og en ny pasient kommer trolig inn i det du går ut.

Lykke til med fastlegebyttet!

Men jeg angrer nå. Skulle ikke ha søkt om bytte. Er det noen måte å reversere det på? 

Annonse

AnonymBruker

Hvis du kun står på venteliste til ny lege, er det bare å melde seg av lista.  Hvis byttet allerede har skjedd kan du bytte tilbake dersom det er ledig plass på lista til den legen du hadde.

Anonymkode: 76e70...994

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis du kun står på venteliste til ny lege, er det bare å melde seg av lista.  Hvis byttet allerede har skjedd kan du bytte tilbake dersom det er ledig plass på lista til den legen du hadde.

Anonymkode: 76e70...994

Takk, da er det gjort! 👍😊 Meldte meg av lista, men det betyr vel at jeg fremdeles har den opprinnelige legen? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...