Gå til innhold

Er å ruse seg et valg?

Anbefalte innlegg

frosken skrev (1 minutt siden):

Jeg mener at dersom enkeltindividet begynner å tenke at de ikke kan velge, så reduseres muligheten til å komme ut av skadelig bruk av medikamenter og rusmidler. 

Helt enig. Maaange ender opp i nettopp en slik situasjon. Ikke bare tenker man at man ikke klarer seg uten rus fordi man ikke klarer tanken på å møte det vonde som var årsaken til at man begynte. Det er også svært vanskelig å bestemme seg for allikevel å kutte ut, man trenger hjelp fordi man blir så sabla syk av abstinensene. Det kan også være vanskelig å vite hvor man kan få hjelp. Jeg tenkte ikke at fastlegen var rette sted å begynne. 

Fortsetter under...

frosken skrev (27 minutter siden):

Jeg mener at dersom enkeltindividet begynner å tenke at de ikke kan velge, så reduseres muligheten til å komme ut av skadelig bruk av medikamenter og rusmidler. 

Jeg er veldig interessert i meningene dine. Hvis du siterer igjen så er årsaken til at jeg ikke svarer akkurat i dag fordi jeg logger ut nå. 
Er sliten i hodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...