Gå til innhold

Jeg angrer så ufattelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bipolar og for noen år siden var jeg manisk og tenkte det var lurt å bruke tinder til å finne noen å ha sex med. Jeg snakket der med eksen til ene venninnen min. Det skjedde aldri noe mellom oss, men jeg angrer så ufattelig på det nå i ettertid at jeg klarer ikke la det ligge. Jeg er også veldig redd for å møte på han da vi bor i samme lille bygd. 

Anonymkode: 5761e...370

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473364-jeg-angrer-s%C3%A5-ufattelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
cilie skrev (3 minutter siden):

Så la det ligge og gå videre. Hva hjelper det å dvele ved dette - som jo høres relativt ufarlig ut? 

Ja, jeg burde la det ligge, men det er vanskelig å få til. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å slutte å dvele ved det? Det kommer opp i hodet mitt med jevne mellomrom, til tross for at det er en del år siden. Jeg skammer så veldig. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg burde la det ligge, men det er vanskelig å få til. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å slutte å dvele ved det? Det kommer opp i hodet mitt med jevne mellomrom, til tross for at det er en del år siden. Jeg skammer så veldig. 

Hver gang det kommer opp, nekt deg selv å gå inn i de tankene. Du kan heller sette av bestemte tidspunkt hvor du får lov til å tenke på det - og da blir det kanskje ikke så aktuelt å gjøre det. 

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har bipolar og for noen år siden var jeg manisk og tenkte det var lurt å bruke tinder til å finne noen å ha sex med. Jeg snakket der med eksen til ene venninnen min. Det skjedde aldri noe mellom oss, men jeg angrer så ufattelig på det nå i ettertid at jeg klarer ikke la det ligge. Jeg er også veldig redd for å møte på han da vi bor i samme lille bygd. 

Hvis det er noen trøst, så er ikke det å ha snakket med en eks av venninna si på Tinder det verste man kan gjøre i mani.. selv ikke om dere skal ha flørtet og snakket om sex. Dere var jo også to om det 🙂

Endret av Vendi
AnonymBruker
cilie skrev (1 time siden):

Hver gang det kommer opp, nekt deg selv å gå inn i de tankene. Du kan heller sette av bestemte tidspunkt hvor du får lov til å tenke på det - og da blir det kanskje ikke så aktuelt å gjøre det. 

Jeg skal forsøke. 

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Hvis det er noen trøst, så er ikke det å ha snakket med en eks av venninna si på Tinder det verste man kan gjøre i mani.. selv ikke om dere skal ha flørtet og snakket om sex. Dere var jo også to om det 🙂

Det er nok ikke det verste nei, det kunne alltids vert verre. Men likevel, det plager meg dessverre mye likevel. Spesielt den tanken om å kanskje møte på han en dag. Hva gjør jeg da liksom? Ler det vekk? Later som jeg ikke husker det?

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er nok ikke det verste nei, det kunne alltids vert verre. Men likevel, det plager meg dessverre mye likevel. Spesielt den tanken om å kanskje møte på han en dag. Hva gjør jeg da liksom? Ler det vekk? Later som jeg ikke husker det?

Hadde det vært meg som hadde sex-pratet (hvis det var det dere gjorde) med min venninnes eks på Tinder, tror jeg at jeg bare hadde ledd av det hvis vi møttes og kom i prat. Kanskje litt nervøst og påtatt, men dog.. Om dere ikke slår av en prat hvis dere skulle møtes, ville jeg bare ha sagt hei og smilt vanlig. 

For jeg mener at det virkelig ikke er noe å bry seg om. Gjort er gjort, og dere var som sagt to om det. 

Endret av Vendi
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle gjør feil. Dette virker ikke til å være noe å dvele ved heller. Slapp helt av. Ikke tenk på dette! 

Anonymkode: 484a6...7d1

Jeg skjønner at du syns det er ubehagelig. Men det er absolutt ingenting du kan gjøre for å slette det. Det har skjedd. Skal du jule opp deg selv hver dag i x antall  år for det? Resten av livet? Glem det sier jeg. Sett det i perspektiv til andre ting du kunne gjort, for uansett hvordan du føler det så kunne det vært tusen ganger verre, og da overdriver jeg ikke engang.

Hvis dere møtes, så bare se ham inn i øynene. Det er alltid det beste for da viser du kontroll isteden for å se bort og vike med blikket. Så lar du der være opp til han å eventuelt si mer enn hei. 

Legg det bort 🙂

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Vendi skrev (14 timer siden):

Hadde det vært meg som hadde sex-pratet (hvis det var det dere gjorde) med min venninnes eks på Tinder, tror jeg at jeg bare hadde ledd av det hvis vi møttes og kom i prat. Kanskje litt nervøst og påtatt, men dog.. Om dere ikke slår av en prat hvis dere skulle møtes, ville jeg bare ha sagt hei og smilt vanlig. 

For jeg mener at det virkelig ikke er noe å bry seg om. Gjort er gjort, og dere var som sagt to om det. 

Det er fint å høre at du mener det ikke er noe å bry seg om, for for meg føles det nesten ut som katastrofe. Hehe. Jeg får bare håpe jeg aldri møter han, og om det skulle skje at han ikke husker meg, og om det skulle skje at han ikke nevner det... Og hva om han sier det til min venninne? Kan ikke huske om jeg sa noe til henne om det eller ikke (var litt ute i den perioden). 

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner at du syns det er ubehagelig. Men det er absolutt ingenting du kan gjøre for å slette det. Det har skjedd. Skal du jule opp deg selv hver dag i x antall  år for det? Resten av livet? Glem det sier jeg. Sett det i perspektiv til andre ting du kunne gjort, for uansett hvordan du føler det så kunne det vært tusen ganger verre, og da overdriver jeg ikke engang.

Hvis dere møtes, så bare se ham inn i øynene. Det er alltid det beste for da viser du kontroll isteden for å se bort og vike med blikket. Så lar du der være opp til han å eventuelt si mer enn hei. 

Legg det bort 🙂

Ja, skal forsøke legge det bort. Det har jo gått såpass mange år at jeg snart burde klare legge det bak meg?

Annonse

AnonymBruker

Skjønner deg godt. Men forsøk å bagatellisere det for det er ikke ille. Sånt skjer selv utenfor mani. Jeg har hatt sex med mange mennesker jeg ikke ville valgt å ha sex med som frisk, åpent, foran folk osv i mani. Det er ille å tenke på men det er som det er. Har sikkert flørtet uhemmet med mange feile mennesker også. Må bare leve med det

Anonymkode: a8d31...323

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skjønner deg godt. Men forsøk å bagatellisere det for det er ikke ille. Sånt skjer selv utenfor mani. Jeg har hatt sex med mange mennesker jeg ikke ville valgt å ha sex med som frisk, åpent, foran folk osv i mani. Det er ille å tenke på men det er som det er. Har sikkert flørtet uhemmet med mange feile mennesker også. Må bare leve med det

Anonymkode: a8d31...323

Det er sant. Det som har skjedd har skjedd og det er ingen måte å få endret det på. Jeg er dessverre en slik person som kverner og kverner på slikt i det uendelige. Men jeg skal forsøke endre det nå... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...