GÃ¥ til innhold

Lei av alt 😔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ME og ble dårligere i januar. Har vært sengeliggende siden. Jeg sliter veldig psykisk nå pga sykdommen og får at det ikke er noe hjelp å få. Jeg er så lei av å være så dårlig som jeg er hver eneste dag, jeg lider og er låst i en svært syk kropp. Jeg savner å leve, å kunne være ute å kjenne vinden i håret. Dette er en så tøff sykdom. Jeg prøver antidepresiv men får så mye bivirkninger av dem. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre, har prøvdt alt. Jeg har ønsket å snakke med noen, men kommunen psykiske helse har sluttet med å komme hjem til folk og tar det over video chat. Har prøvdt det men det er så upersonlig og får det ikke til. Skulle ønske det fantes en avd for ME syke slik at vi ble tatt vare på, sett og hørt som vanlig syke mennesker og ikke bare etterlatt helt alene hjemme uten noe hjelp😔

Anonymkode: ab731...49b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473368-lei-av-alt-%F0%9F%98%94/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Leit å høre. Men hva er det som gjør at du ikke kan møte opp på behandlers kontor?

Anonymkode: 3aaa5...7ea

Hvis du ikke vet hva ME er så er det en kronisk utmattelse sykdom. Jeg er så utmattet i hele kroppen at jeg klarer ikke å komme meg opp av senga. Jeg sliter med å gå på do. Jeg er sengeliggende 24/7. jeg sliter med mye smerter i kroppen også. Jeg er så utmattet i kroppen at jeg mange ganger føler at nå er min siste time kommet. Det er så grusom sykdom😔 å leve slik som jeg gjør er ikke bare tøft men umenneskeligt.

jeg klarer ikke å reise til noen i denne tilstanden her desverre. Å sitte oppreist gjør meg enda dårligere og kvalm i tillegg og høyere puls og presser jeg mer enn hva jeg klarer blir jeg enda dårligere

Anonymkode: ab731...49b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473368-lei-av-alt-%F0%9F%98%94/#findComment-4176576
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...