AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg kommer nok til å be om å få denne tråden slettet etter hvert, også vil jeg også si at det er veldig sårbart og vanskelig for meg å skulle åpne opp om dette. Kommer aldri til å ta det opp med behandler eller noen andre. Skriver det bare her da jeg kan være anonym. Jeg har tanker som IKKE stemmer som jeg ikke klarer få ut av hodet. Ene forelderen min ble misbrukt som barn, hen har aldri sagt det rett ut men har kommet med setninger som gjør at en kan tolke det på den måten. Og av og til har jeg nå tanker om at hen misbrukte meg også som barn, jeg føler meg helt fullstendig grusom som tenker slikt. Jeg VET det ikke stemmer, for jeg har absolutt ingen minner om at slikt har skjedd og jeg har ett veldig godt og nært forhold til begge mine foreldre. Men jeg klarer ikke få denne tanken ut av hodet. Og jeg har også hørt om såkaldte falske minner noe som også gjør meg veldig redd for at jeg skal begynne å få minner som ikke stemmer fordi jeg tenker så mye på dette. Anonymkode: 07656...d11 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473370-f%C3%A6l-tanke-jeg-ikke-klarer-%C3%A5-f%C3%A5-ut-av-hodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.