AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 Det er en psykiater som nettopp har begynt å jobbe som fastlege i byen jeg bor i og jeg vurderer å bytte til ham (ettersom jeg sliter mye psykisk og har en god del oppfølging av psykiatrien). Men så lurer jeg veldig på hvorfor han har valgt å slutte som psykiater? Det er jo ikke mulig for meg å få svar på, men min første tanke var at han kanskje ikke gjorde en så god jobb som psykiater og dermed byttet til å bli fastlege? Mulig kjipt gjort av meg å spekulere i dette men? Anonymkode: 435cf...6a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 Det er ikke uvanlig at leger bytter spesialitet. Anonymkode: c05a2...492 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 Skrevet 14. juni 2023 Han vil vel uansett være mer opptatt av, oppdatert på og flinkere med psykisk helse enn den gjennomsnittlige fastlege? Anonymkode: 27b1e...fc3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.