Gå til innhold

Er det greit å be fastlegen om henvisning til psykiater/psykolog?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I 2010 ba jeg fastlegen om henvisning til psykiater, mest pga. traumer i barndom og relasjonsproblemer. Jeg gikk til psykiateren ukentlig i flere år og følte at dette hjalp på en del, men følte også at det skar seg litt mellom oss. Dels følte jeg at hun glattet over det jeg opplevde som traumer. Senere har jeg fått påvist bipolar 2, noe den tidligere psykiateren også var inne på, men som jeg da avviste. Jeg lurer på om det er ok å be fastlegen om ny henvisning til psykiater eller psykolog på nytt nå, selv om jeg har fått henvisning tidligere? I tillegg til traumene og relasjonsproblemer sliter jeg også tidvis med depersjoner pga. bipolar 2.

Anonymkode: 827e4...ee3

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...