AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 Del Skrevet 14. juni 2023 I 2010 ba jeg fastlegen om henvisning til psykiater, mest pga. traumer i barndom og relasjonsproblemer. Jeg gikk til psykiateren ukentlig i flere år og følte at dette hjalp på en del, men følte også at det skar seg litt mellom oss. Dels følte jeg at hun glattet over det jeg opplevde som traumer. Senere har jeg fått påvist bipolar 2, noe den tidligere psykiateren også var inne på, men som jeg da avviste. Jeg lurer på om det er ok å be fastlegen om ny henvisning til psykiater eller psykolog på nytt nå, selv om jeg har fått henvisning tidligere? I tillegg til traumene og relasjonsproblemer sliter jeg også tidvis med depersjoner pga. bipolar 2. Anonymkode: 827e4...ee3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473385-er-det-greit-%C3%A5-be-fastlegen-om-henvisning-til-psykiaterpsykolog/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.