Gå til innhold

Å legge ting bak seg som skjedde da man var syk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kom til å tenke på da jeg først ble syk. Søskenbarnet mitt, som jeg ikke hadde hatt kontakt med på mange år, sendte meg melding på facebook og fortalte at hun hadde dårlig erfaring med sykehuset der jeg var innlagt. At hun ville anbefale meg en psykolog og at hun synes det var leit at vi hadde så lite kontakt og at jeg kunne flytte inn hos henne. Husker ikke nøyaktig hva hun skrev, for jeg ble så redd at jeg slettet hele meldingen uten å svare på den. Men ja, fra tid til annen føler jeg dårlig samvittighet for å ikke ha svart på den, men nå er det 8 år siden og vel på tide å legge det bak seg men... jeg var jo psykotisk så sånn satt kanskje ikke så rart at jeg var litt paranoid, men det vet jo ikke hun... 

Anonymkode: 878c0...4b8

Fortsetter under...

Jeg tror ærlig talt at vi alle fra tid til annen kjenner på dårlig samvittighet for noe fra fortiden. Er ikke det ganske normalt tatt i betrakning av at vi alle gjør feil? 

Men det er nå og da. Hvorfor grubler du på at du kjenner på dårlig samvittighet? 

Å ikke respondere på en melding er jo litt ugreit, men det er ikke noe å tenke på 8 år etter 🙂 søskenbarnet ditt ville antageligvis ikke skjønne hva du snakket om hvis du tok det opp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...