Gå til innhold

Hvordan ikke la ett lite feilsteg ødelegge alt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en alt eller ingenting person. Noe som gjør at hvis en liten ting går galt så går alt i vasken. Så om jeg feks har spist sunt hele uka, men på onsdag ender opp med å spise en bit sjokolade så er alt ødelagt og jeg kan like gjerne gi faen og bare spise alt jeg kommer over da, og plutselig var det ikke bare ett dårlig valg men en hel haug. Og det eskalerer enormt mye mer enn det hadde trengt å gjøre. Slik er det med alt i livet mitt. Det er dessverre litt det mindsettet jeg har. 

Hvordan kan en endre seg? Å bare tenke "pyttsann" også fortsette i det samme, gode, fornuftige sporet?

Anonymkode: b7c2f...eab

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...