Gå til innhold

Wellbutrin rykninger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter at jeg begynte på wellbutrin så har jeg opplevd tifeldige rykninger tilfeldige steder på kroppen. De er forholdsvis sjeldne da. Kanskje 2-3 ganger om dagen eller sjeldenere, noen dager ingen. Minner kanskje om tics? Er det wellbutrin som gjør det og er det noe å bekymre seg over?

Anonymkode: acb0d...4d8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473410-wellbutrin-rykninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det medikamentet som gjør det, eller lidelsen bak? 

Jeg har rykninger når jeg er psykisk dårlig, tror jeg. Skjelver også uten å føle psykisk ubehag, men blir mer under stress. Har ikke tics eller tourettes eller lignende. Tar heller ikke medikamenter som kan forklare fenomenene. Vet bare at jeg har tics lignende bevegelser og bevegelsesmønster som jeg for det meste kjenner at jeg utfører, men så går det så fort at jeg ikke klarer la være. Kan også si ting. Ofte er det reaksjon på flashbacks og plagsomme tanker jeg skal riste bort, tror jeg. Eller når jeg prøver å sovne, men mye uro hindrer meg fra det. 

Anonymkode: a9aa1...3f5

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473410-wellbutrin-rykninger/#findComment-4178469
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...