Gå til innhold

Er der noe man kan gjøre med slitenhet og lite ork?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har slitt mye og lenge. Nå, for første gang på lenge, går det uvant nok bra. Men likevel kjenner jeg meg så sliten og orker så lite. Likt som når jeg er deprimert. Bare at jeg ikke er deprimert nå, naturligvis. Jeg veit ikke helt jeg, er det noe å gjøre med det?

Anonymkode: 1ccf8...45b

Fortsetter under...

Når du har vært gjennom tøffe perioder så kan du ha "brukt opp" kreftene på å komme deg igjennom. Du må få kreftene tilbake, og Glitter har rett i at små turer og frisk luft er fint, men jeg vil også nevne at det er viktig å spise riktig mat, og unngå mye fet mat osv. Nå er jeg opptatt av å ha mest mulig jevnt blodsukker, så spis mat som gir det ( vanlig sunn mat som inneholder vitaminer og proteiner- grovt brød, grønnsaker, kylling, egg osv. ) 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg mener at det er viktig å lytte til kroppen! Hvis kroppen gir signaler om at man trenger ro og hvile, så trenger man nettopp ro og hvile.

Anonymkode: 245c2...1af

Du har et poeng. Jeg skulle skrive at hun/ han ikke må presse seg. Men det ble borte i råd om mat. 

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Men jeg mener at det er viktig å lytte til kroppen! Hvis kroppen gir signaler om at man trenger ro og hvile, så trenger man nettopp ro og hvile.

Anonymkode: 245c2...1af

Dessverre er det feil. Skal en bli bedre, må en bevege seg, men det er nok med rolig gange. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...