Gå til innhold

Noen tanker om det å finne kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen her inne som har tips til hvordan en skal samle opp motet til å tørre å ta det store steget å forsøke finne kjæreste/samboer/noen å dele livet med?

Jeg synes det er vanskelig. 

Jeg har jo gjort det før, men det er så lenge siden nå at jeg tror jeg må begynne litt på nytt.
Jeg har vert på en date i hele mitt snart 30 år lange liv. Han møtte jeg på tinder, men fant da egentlig ut at tinder ikke helt er noe for meg. Så har jo håp om å finne noen via jobb eller hobby, men det har foreløpig ikke skjedd... Så jeg sitter vel teoretisk sett bare å vente på at han eller hun skal falle ned i fanget mitt eller komme ridende på en hvit hest, hehe. Men nei, sånn seriøst - Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 3bc63...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen her inne som har tips til hvordan en skal samle opp motet til å tørre å ta det store steget å forsøke finne kjæreste/samboer/noen å dele livet med?

Jeg synes det er vanskelig. 

Jeg har jo gjort det før, men det er så lenge siden nå at jeg tror jeg må begynne litt på nytt.
Jeg har vert på en date i hele mitt snart 30 år lange liv. Han møtte jeg på tinder, men fant da egentlig ut at tinder ikke helt er noe for meg. Så har jo håp om å finne noen via jobb eller hobby, men det har foreløpig ikke skjedd... Så jeg sitter vel teoretisk sett bare å vente på at han eller hun skal falle ned i fanget mitt eller komme ridende på en hvit hest, hehe. Men nei, sånn seriøst - Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 3bc63...61d

Finnes det noen turgrupper / hobbygrupper / singel-grupper eller noe slikt der du bor?

Jeg traff min på nett, dette var lenge før Tinder var en realitet og han kom faktisk - bokstavelig talt! - ridende på en svart hest! 😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen her inne som har tips til hvordan en skal samle opp motet til å tørre å ta det store steget å forsøke finne kjæreste/samboer/noen å dele livet med?

Jeg synes det er vanskelig. 

Jeg har jo gjort det før, men det er så lenge siden nå at jeg tror jeg må begynne litt på nytt.
Jeg har vert på en date i hele mitt snart 30 år lange liv. Han møtte jeg på tinder, men fant da egentlig ut at tinder ikke helt er noe for meg. Så har jo håp om å finne noen via jobb eller hobby, men det har foreløpig ikke skjedd... Så jeg sitter vel teoretisk sett bare å vente på at han eller hun skal falle ned i fanget mitt eller komme ridende på en hvit hest, hehe. Men nei, sånn seriøst - Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 3bc63...61d

Som Lillemus skriver finnes det «singel-aktiviteter». Jeg har vært på singeltur med DNT. Det kom det noen par ut av! I alle fall var en del kontakter knyttet og følelser satt i sving da turen var over. Likeledes finnes det singel-dansekurs. Det var også hyggelig og da vet man i alle fall at alle (stort sett) har det samme fokuset og det samme ønske om å bli kjent med noen. Lykke til!

Anonymkode: dab74...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (7 timer siden):

Finnes det noen turgrupper / hobbygrupper / singel-grupper eller noe slikt der du bor?

Jeg traff min på nett, dette var lenge før Tinder var en realitet og han kom faktisk - bokstavelig talt! - ridende på en svart hest! 😂❤️

Jeg bor i en middels-stor by så det burde det jo finnes. God ide. Skal sjekke det ut når jeg får tid 😊

Hehe, faktisk, så morro 😄

Anonymkode: 3bc63...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Som Lillemus skriver finnes det «singel-aktiviteter». Jeg har vært på singeltur med DNT. Det kom det noen par ut av! I alle fall var en del kontakter knyttet og følelser satt i sving da turen var over. Likeledes finnes det singel-dansekurs. Det var også hyggelig og da vet man i alle fall at alle (stort sett) har det samme fokuset og det samme ønske om å bli kjent med noen. Lykke til!

Anonymkode: dab74...dd7

DNT ja, jeg er veldig glad i å gå turer så det kunne jo være noe for meg. Er bare redd for at jeg er for dårlig form, det hadde jo vert sååå flaut 😅 Takk for lykkeønskninger 😊

Anonymkode: 3bc63...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

DNT ja, jeg er veldig glad i å gå turer så det kunne jo være noe for meg. Er bare redd for at jeg er for dårlig form, det hadde jo vert sååå flaut 😅 Takk for lykkeønskninger 😊

Anonymkode: 3bc63...61d

Også jeg er i dårlig form 👀💯💯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Er du helt sikker på at vedkommende ikke allerede er rundt deg? 

Kashmir har skjønt mine smooth moves.💯💯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker skrev (Akkurat nå):

Kashmir har skjønt mine smooth moves.💯💯

Haha, nei det var nok ikke de jeg tenkte på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

DNT ja, jeg er veldig glad i å gå turer så det kunne jo være noe for meg. Er bare redd for at jeg er for dårlig form, det hadde jo vert sååå flaut 😅 Takk for lykkeønskninger 😊

Anonymkode: 3bc63...61d

PS: De opererer med ulike nivåer for turene i DNT. Alt fra «rusling» for mosjonister til heftige toppturer, men det er nok lurt å sjekke nivået på singel-turene (som det dessverre ikke arrangeres så mange av). God tur🏃‍♀️🏃‍♂️

Anonymkode: dab74...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Haha, nei det var nok ikke de jeg tenkte på. 

Selfølgelig var det ikke meg 🤣👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
GammelLurker skrev (6 minutter siden):

Også jeg er i dårlig form 👀💯💯

Hehe, ja da hadde vi i det minste hatt en ting til felles 🤭

Anonymkode: 3bc63...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GammelLurker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja da hadde vi i det minste hatt en ting til felles 🤭

Anonymkode: 3bc63...61d

Håper du finner en like god som meg 💯💯💯 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Er du helt sikker på at vedkommende ikke allerede er rundt deg? 

Ja, det er jeg sikker på. Jeg har leit nok ingen venner i byen, de to vennene jeg har som bor andre steder kjenner vel mulig en som kunne være aktuell, men da blir det langdistanseforhold og det er ikke noe jeg ønsker. Ut i fra kollegaene mine er det ingen aktuelle da jeg bare enkelt sagt ikke har kjemi med noen av dem 🙂

Anonymkode: 3bc63...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

PS: De opererer med ulike nivåer for turene i DNT. Alt fra «rusling» for mosjonister til heftige toppturer, men det er nok lurt å sjekke nivået på singel-turene (som det dessverre ikke arrangeres så mange av). God tur🏃‍♀️🏃‍♂️

Anonymkode: dab74...dd7

Åja, det er jo veldig greit det da. Skal sjekke det ut 😃 Takk for det!

Anonymkode: 3bc63...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er jeg sikker på. Jeg har leit nok ingen venner i byen, de to vennene jeg har som bor andre steder kjenner vel mulig en som kunne være aktuell, men da blir det langdistanseforhold og det er ikke noe jeg ønsker. Ut i fra kollegaene mine er det ingen aktuelle da jeg bare enkelt sagt ikke har kjemi med noen av dem 🙂

Anonymkode: 3bc63...61d

Ok, da så. Da håper jeg at han ramler ned i fanget ditt 🙂 Nei, jeg vet ikke. Det eneste rådet jeg har er å være mest mulig sosial? Eller i hvertfall være der andre mennesker er. Nå er det jo sommer, så da er jo mange utendørs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

…  men fant da egentlig ut at tinder ikke helt er noe for meg. Så har jo håp om å finne noen via jobb eller hobby, men det har foreløpig ikke skjedd... Så jeg sitter vel teoretisk sett bare å vente på at han eller hun skal falle ned i fanget mitt eller komme ridende på en hvit hest, hehe. Men nei, sånn seriøst - Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 3bc63...61d

Jeg har ikke noe særlig å tilføye her utover det andre har skrevet – om ikke datingapp fungerer for deg (det finnes jo flere enn Tinder…), så er hobbyer, turgruppe osv som andre har nevnt veldig gode forslag. :) Selv om Lillemus’ mann kom ridende, hadde det jo vært nettkontakt mellom dem i forkant. 😉

En særdeles lite effektiv metode, er å tenke at den rette bare skal dukke opp helt av seg selv. Det kan jo teoretisk skje at han som kommer på døra for å verve givere til Leger uten grenser eller bonden som leverer det vedlasset du bestilte viser seg å være mannen i ditt liv, men jeg ville ikke satset på det. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...