Gå til innhold

Jeg har det vondt.. 😔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men hvordan skille mellom hva som skyldes sykdommen og hva som skyldes ytre påkjenninger? Kanskje takler jeg ytre påkjenninger dårligere pga grunnlidelsen min? Hadde jeg hatt det mindre vondt hvis ikke jeg hadde denne sykdommen? Eller ville alle hatt det vondt pga den livssituasjonen jeg er i, uavhengig av sykdom?

Se det er dagens filosofiske spørsmål.. Jeg er medisinert, men synes det er vanskelig å takle livet likevel. Er det min skyld? Er jeg dum som har det sånn? 

Anonymkode: c624d...9f2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473469-jeg-har-det-vondt-%F0%9F%98%94/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi
Glitter skrev (1 minutt siden):

Det trenger ikke være enten eller? 

Noe er kanskje sykdommen, men så har du jo også en krevende livssituasjon og det er klart det kan påvirke deg. 

Klem til deg. Det høres tøft ut. 

Takk for svar og takk for klem!

Jeg har det også sånn nå at selvhatet har nådd sin høyeste grad. Det går både på utseende og hvordan jeg er som menneske. Personlighet om du vil. Begge deler er helt på trynet nå. Jeg føler meg som et ekkelt kryp. 

Klem sendes i retur! ❤️

Vendi skrev (36 minutter siden):

Takk for svar og takk for klem!

Jeg har det også sånn nå at selvhatet har nådd sin høyeste grad. Det går både på utseende og hvordan jeg er som menneske. Personlighet om du vil. Begge deler er helt på trynet nå. Jeg føler meg som et ekkelt kryp. 

Klem sendes i retur! ❤️

Takk. :) ❤ 

Uff ja det selvhatet er virkelig vondt når det er på sitt verste. Kan jo bli nærmest vrangforestilt av det. Ifølge en psykiater jeg har innimellom så var det mitt eget selvhat som gjorde meg overbevist om diverse greier. Så vet at det er veldig vondt sånn som du har det nå med selvhat på topp. 

Men du er IKKE et ekkelt kryp. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...