Gå til innhold

Partner med fortid i sexklubb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har vært sammen i tre år. Jeg har en fortid, han har en fortid. Det er greit, men jeg har ikke noe behov for å høre om tidligere sexpartnere, erobringer eller andre lignende greier, da det tuller med hodet mitt. 

Min strategi da er at det er bedre å ikke vite, det har jeg gitt beskjed om og det har fungert helt greit. Helt til min partner fant noe han mente var en passende anledning til å fortelle meg at han i en singel-periode, før han traff meg, var med i en sexklubb. Jeg synes dette er i overkant mye å svelge av informasjon (spesielt siden jeg ikke har bedt om den og det er en sexklubb med ikke den beste omtalen)- Jeg føler det på en måte har besudlet noe mellom oss. Vi har hatt et utrolig godt sexliv, og er relativt frisinnede begge to, men med forutsetning av at det er oss to-noe han er enig i.

Han hadde tydeligvis en bør og ville slippe den fra seg, og selv om det kanskje er et tegn på tillit, så føles det bare som at han i stedet slapp den børa over på meg.

Jeg får jo ikke gjort om på det han allerede har fortalt meg, men hvordan skal jeg fordøye det? Han sier han gjorde det fordi han var singel, ensom og ikke orket «kjøret» på byen, at det var mye på grunn av det sosiale fellesskapet(men han hadde selvfølgelig også sex), mens jeg har klare visuelle bilder av kjæresten min i full sving på sexklubb i hodet-og disse skulle jeg veldig VELDIG gjerne vært foruten! Akkurat nå er det helt uaktuelt med sex, og jeg fryser ved tanken på at han skal ta på meg på en sånn måte. Det er bare vondt, for jeg har alltid elsket måten han tar på meg på. 
 

Jeg blir usikker på om jeg skal stole på hvor «snill» denne deltakelsen hans i sexklubben var, og jeg blir fryktelig usikker på meg selv og mine seksuelle evner. Jeg har egentlig alltid hatt selvtillit på det området, men nå er den frynsete. Jeg forestiller meg at jeg må leve opp til evnene til damer som kanskje (sikkert?) har en enda mer seksuell frisluppenhet enn meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slappe av, og ikke få dette i tankene under sex også. Alt er bare kaos og vondt i hjertet. Hvordan skal jeg klare å glemme dette?  
Noen råd?

Noen med erfaring fra sexklubber er også veldig velkomne til å svare. 

Hilsen Lykkelig uvitende

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke om de som er med i sexklubb har noen bedre "evner" enn andre, og jeg tror heller ikke at kjæresten din vil ha kvinner mest mulig grenseløse/ frisinnet?  Dere har jo et bra sexliv, så hvorfor skulle han savne noe? 

Jeg har hatt sex med de som har vært rimelig grenseløse og ja, det har jo blitt noen erfaringer med forskjellige. Og det er absolutt ikke sånn at de mest "frisinnede" var de beste. En var, og andre mye mer moderate / konservative var. Så det har uten tvil med personlighet og såkalt kjemi å gjøre.  Hvis du tenker deg om, så er det vel ikke slike evner du heller husker tilbake på og savner?? 

Nå var det litt ubetenksomt av ham å fortelle det. Men hvis det var det at han opplevde det som en bør å bære på, så kan det jo ikke ha vært så spennende eller positivt? 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har vært sammen i tre år. Jeg har en fortid, han har en fortid. Det er greit, men jeg har ikke noe behov for å høre om tidligere sexpartnere, erobringer eller andre lignende greier, da det tuller med hodet mitt. 

Min strategi da er at det er bedre å ikke vite, det har jeg gitt beskjed om og det har fungert helt greit. Helt til min partner fant noe han mente var en passende anledning til å fortelle meg at han i en singel-periode, før han traff meg, var med i en sexklubb. Jeg synes dette er i overkant mye å svelge av informasjon (spesielt siden jeg ikke har bedt om den og det er en sexklubb med ikke den beste omtalen)- Jeg føler det på en måte har besudlet noe mellom oss. Vi har hatt et utrolig godt sexliv, og er relativt frisinnede begge to, men med forutsetning av at det er oss to-noe han er enig i.

Han hadde tydeligvis en bør og ville slippe den fra seg, og selv om det kanskje er et tegn på tillit, så føles det bare som at han i stedet slapp den børa over på meg.

Jeg får jo ikke gjort om på det han allerede har fortalt meg, men hvordan skal jeg fordøye det? Han sier han gjorde det fordi han var singel, ensom og ikke orket «kjøret» på byen, at det var mye på grunn av det sosiale fellesskapet(men han hadde selvfølgelig også sex), mens jeg har klare visuelle bilder av kjæresten min i full sving på sexklubb i hodet-og disse skulle jeg veldig VELDIG gjerne vært foruten! Akkurat nå er det helt uaktuelt med sex, og jeg fryser ved tanken på at han skal ta på meg på en sånn måte. Det er bare vondt, for jeg har alltid elsket måten han tar på meg på. 
 

Jeg blir usikker på om jeg skal stole på hvor «snill» denne deltakelsen hans i sexklubben var, og jeg blir fryktelig usikker på meg selv og mine seksuelle evner. Jeg har egentlig alltid hatt selvtillit på det området, men nå er den frynsete. Jeg forestiller meg at jeg må leve opp til evnene til damer som kanskje (sikkert?) har en enda mer seksuell frisluppenhet enn meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slappe av, og ikke få dette i tankene under sex også. Alt er bare kaos og vondt i hjertet. Hvordan skal jeg klare å glemme dette?  
Noen råd?

Noen med erfaring fra sexklubber er også veldig velkomne til å svare. 

Hilsen Lykkelig uvitende

Anonymkode: f3e90...b05

Det høres ut som om du har møtt på dine egne fordommer? Du trenger ikke glemme noe som helst, snakk sammen, diskuter det.

ikke bare "glem" det - fordi det er ting her som gjør deg utryggpå deg selv, og det høres ut som egen usikkerhet og fordommer.

Anonymkode: cd4e3...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det nærmeste jeg kommer erfaring med sexklubb er et venninnepar som fortalte at de pleide å dra på club4 fordi de synes det var mer ærlig og rett på sak enn å sjekke opp folk på utesteder. 

Det er kanskje tryggere enn å dra med en tilfeldig fyr hjem, hvis det er alternativet.

Jeg skjønner at du reagerer. Noen av klubbene har et lugubert rykte. Jeg er usikker på om det blir bedre eller verre hvis han forteller mer. Jeg vil tenke at mest sannsynlig har han ikke gjort noe som er verre enn å plukke opp en kvinne på byen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner at du synes det er ubehagelig. Angrer han på dette? Eller skrøt han av det? Føler det har mye å si. 

Altså, du er rimelig lavmål om du drar på sexklubb. Seriøst. 

Spørsmålet er om dette er fortid og han angrer, eller om han står for det og mener det var en fin greie. Da er han jo fortsatt ekkel og har ikke forbedret seg. Ville spurt.

Og samtidig vært ærlig om at du ikke ønsket å vite det, og at det nå plager deg veldig mye

Anonymkode: dde44...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi har vært sammen i tre år. Jeg har en fortid, han har en fortid. Det er greit, men jeg har ikke noe behov for å høre om tidligere sexpartnere, erobringer eller andre lignende greier, da det tuller med hodet mitt. 

Min strategi da er at det er bedre å ikke vite, det har jeg gitt beskjed om og det har fungert helt greit. Helt til min partner fant noe han mente var en passende anledning til å fortelle meg at han i en singel-periode, før han traff meg, var med i en sexklubb. Jeg synes dette er i overkant mye å svelge av informasjon (spesielt siden jeg ikke har bedt om den og det er en sexklubb med ikke den beste omtalen)- Jeg føler det på en måte har besudlet noe mellom oss. Vi har hatt et utrolig godt sexliv, og er relativt frisinnede begge to, men med forutsetning av at det er oss to-noe han er enig i.

Han hadde tydeligvis en bør og ville slippe den fra seg, og selv om det kanskje er et tegn på tillit, så føles det bare som at han i stedet slapp den børa over på meg.

Jeg får jo ikke gjort om på det han allerede har fortalt meg, men hvordan skal jeg fordøye det? Han sier han gjorde det fordi han var singel, ensom og ikke orket «kjøret» på byen, at det var mye på grunn av det sosiale fellesskapet(men han hadde selvfølgelig også sex), mens jeg har klare visuelle bilder av kjæresten min i full sving på sexklubb i hodet-og disse skulle jeg veldig VELDIG gjerne vært foruten! Akkurat nå er det helt uaktuelt med sex, og jeg fryser ved tanken på at han skal ta på meg på en sånn måte. Det er bare vondt, for jeg har alltid elsket måten han tar på meg på. 
 

Jeg blir usikker på om jeg skal stole på hvor «snill» denne deltakelsen hans i sexklubben var, og jeg blir fryktelig usikker på meg selv og mine seksuelle evner. Jeg har egentlig alltid hatt selvtillit på det området, men nå er den frynsete. Jeg forestiller meg at jeg må leve opp til evnene til damer som kanskje (sikkert?) har en enda mer seksuell frisluppenhet enn meg. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slappe av, og ikke få dette i tankene under sex også. Alt er bare kaos og vondt i hjertet. Hvordan skal jeg klare å glemme dette?  
Noen råd?

Noen med erfaring fra sexklubber er også veldig velkomne til å svare. 

Hilsen Lykkelig uvitende

Anonymkode: f3e90...b05

Siden dere har vært sammen i tre år så er det neppe fordi han synes du er dårlig i sengen for å ta den biten først.

Jeg synes det kommer litt an på hvordan han sa det - sa han det som om det skulle være en stor, lykkelig overraskelse for deg og som om det var noe han tenker tilbake på med stor glede? Eller var det mer som en innrømmelse, noe som hadde tynget ham litt og som han endelig var trygg nok på deg til å ville fortelle deg for å lette sin egen samvittighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (10 timer siden):

Nå vet jeg ikke om de som er med i sexklubb har noen bedre "evner" enn andre, og jeg tror heller ikke at kjæresten din vil ha kvinner mest mulig grenseløse/ frisinnet?  Dere har jo et bra sexliv, så hvorfor skulle han savne noe? 

Jeg har hatt sex med de som har vært rimelig grenseløse og ja, det har jo blitt noen erfaringer med forskjellige. Og det er absolutt ikke sånn at de mest "frisinnede" var de beste. En var, og andre mye mer moderate / konservative var. Så det har uten tvil med personlighet og såkalt kjemi å gjøre.  Hvis du tenker deg om, så er det vel ikke slike evner du heller husker tilbake på og savner?? 

Nå var det litt ubetenksomt av ham å fortelle det. Men hvis det var det at han opplevde det som en bør å bære på, så kan det jo ikke ha vært så spennende eller positivt? 

Takk for svar. Neida det kan godt være at jeg ikke har noe jeg må leve opp til. Men jeg har aldri vært på en sexklubb, bare lest om og sett reportasjer. Tenker ikke at jeg Fordømmer folk som drar dit akkurat, men det er ikke noe jeg kunne tenkt meg selv. Jeg synes det er spesielt og har vel tenkt at det er folk med en eller annen fetish som først og fremst drar dit for å få utløp for fantasier. Jeg synes rett og slett det er litt ekkelt å tenke på at han jeg deler seng med har vært medlem der. Så vidt jeg vet, var det ikke fetisjer som trakk han dit. Jeg oppfatter det som han synes det var fint å være der. Framstiller det som at den sosiale tryggheten rundt det var viktig og fin for han. For å være ærlig så skjønner jeg bare ikke formålet med å fortelle det til meg. Hvis det var noe som hjalp han i en periode, kunne han bare bevart det som et minne uten at jeg hadde trengt å forholde meg til det. Han vet godt at jeg ikke er interessert i swinging, gruppesex/trekant osv., og jeg tenker at han kjenner meg godt nok til å skjønne at jeg kom til å få mange ekle tanker rundt dette. 

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det høres ut som om du har møtt på dine egne fordommer? Du trenger ikke glemme noe som helst, snakk sammen, diskuter det.

ikke bare "glem" det - fordi det er ting her som gjør deg utryggpå deg selv, og det høres ut som egen usikkerhet og fordommer.

Anonymkode: cd4e3...8c5

Ja kanskje har jeg det. Jeg vet ikke. Jeg tenker ikke at jeg fordømmer folk som er med i sexklubb, men har tenkt at det er et sted der folk får utløp for spesielle fantasier/fetisjer og ikke et sted man drar isteden for å gå ut på byen. Og jeg synes det rett og slett er ubehagelig, kanskje litt ekkelt at kjæresten min har vært del av dette.

Det er ikke noe for meg, og trodde ikke det var det for han heller, men nå får jeg vite at det har vært en del av hans liv. DET gjør meg usikker. Vil det dukke opp behov i framtida som stammer fra denne tida?
 

Jeg synes å møte noen på byen som man ender opp med å ta med seg hjem, er mye mer uskyldig enn å dra på en sexklubb- der er det jo tydelig hva målet er. Trygghet og hygiene bør være den samme enten man velger den ene eller andre løsningen, så det argumentet er jeg ikke med på. Det styrer man jo faktisk selv.

Det er vanskelig å snakke om. Han blir lei, jeg blir aldri ferdig fordi dette kverner. Det er jeg som har fått dette «problemet» levert i fanget - og nå skal jeg liksom bare takle det. 

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (2 timer siden):

 

Det nærmeste jeg kommer erfaring med sexklubb er et venninnepar som fortalte at de pleide å dra på club4 fordi de synes det var mer ærlig og rett på sak enn å sjekke opp folk på utesteder. 

Det er kanskje tryggere enn å dra med en tilfeldig fyr hjem, hvis det er alternativet.

Jeg skjønner at du reagerer. Noen av klubbene har et lugubert rykte. Jeg er usikker på om det blir bedre eller verre hvis han forteller mer. Jeg vil tenke at mest sannsynlig har han ikke gjort noe som er verre enn å plukke opp en kvinne på byen. 

Takk for at du svarer. Trygghet (og hygiene) bør være den samme enten man velger den ene eller andre løsningen, så det argumentet er jeg ikke helt med på. Det styrer man jo faktisk selv.( Han forklarte det på samme måte for meg)
 

Mulig dette er vanlig, men det er første gang jeg hører om noen som bruker sexklubb som sjekkested og jeg synes å møte noen på byen som man kanskje ender opp med å ta med seg hjem, er mye mer uskyldig enn å dra på en sexklubb- der er det jo tydelig hva målet er. Han fokuserer på det sosiale, og det synes jeg også blir rart- da kunne man jo også valgt andre aktiviteter. Takk for at du skjønner at jeg reagerer. 

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Siden dere har vært sammen i tre år så er det neppe fordi han synes du er dårlig i sengen for å ta den biten først.

Jeg synes det kommer litt an på hvordan han sa det - sa han det som om det skulle være en stor, lykkelig overraskelse for deg og som om det var noe han tenker tilbake på med stor glede? Eller var det mer som en innrømmelse, noe som hadde tynget ham litt og som han endelig var trygg nok på deg til å ville fortelle deg for å lette sin egen samvittighet?

Nei jeg tror ikke ham synes jeg er dårlig i sengen. 
 

Han sa det vel som en ting midt i mellom. Ikke som en stor gledelig overraskelse, men heller ikke noe han er flau over. Det kom opp i sammenheng med at vi begge synes byen vi bor i ikke var en enkel by å være singel i, at det ikke var alltid man fikk så mye oppmerksomhet. Da mente jeg oppmerksomhet, som i flørting, han tenkte på ONS/ sex og fortalte hvordan han «løste» det. 
 

Jeg tror ikke jeg er spesielt prippen, har selv hatt ONS, men har ikke noe behov for å dele en eventuell sexpartner med andre. Han har gitt utrykk for det samme. Man kan kanskje argumentere for at sex er sex uansett om det er ONS eller sexklubb, men for meg er det noe med settingen. Møter du noen på byen så er det en mulighet for at noe kan skje, ut fra kjemi osv. Drar du på sexklubb, så ligger det vel litt mer i korta at det er nettopp derfor man er der. Som sagt, jeg hadde levd lykkelig uvitende. Om dette var noe han mente han trengte i en periode av livet og han ikke er flau over det, så kunne han jo bare bevart det som et minne da. Nå må jeg prøve å forstå eller i alle fall godta, men det værste er at det nå ødelegger for vårt seksualliv/tiltrekning -fordi jeg har så mye bilder i hodet og usikkerhet på om han har andre behov som ikke blir tilfredsstilt og som er utenfor min komfortsone.

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner at du synes det er ubehagelig. Angrer han på dette? Eller skrøt han av det? Føler det har mye å si. 

Altså, du er rimelig lavmål om du drar på sexklubb. Seriøst. 

Spørsmålet er om dette er fortid og han angrer, eller om han står for det og mener det var en fin greie. Da er han jo fortsatt ekkel og har ikke forbedret seg. Ville spurt.

Og samtidig vært ærlig om at du ikke ønsket å vite det, og at det nå plager deg veldig mye

Anonymkode: dde44...bed

Nei det var hverken anger eller skryting, bare informasjon liksom. 
 

Jeg tenker ikke fordømme folk som drar på sexklubb generelt, men jeg synes det er vanskelig at HAN har vært medlem der. Hvilke opplevelser har han hatt? Og hvordan vil det påvirke oss? Veldig mange ekle bilder i hodet, og mine tanker rundt det deilige sexlivet vi har hatt er rimelig tilsmusset. Skjønner hva slags oppvask som må til for at ting kan føles greit igjen.

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det var hverken anger eller skryting, bare informasjon liksom. 
 

Jeg tenker ikke fordømme folk som drar på sexklubb generelt, men jeg synes det er vanskelig at HAN har vært medlem der. Hvilke opplevelser har han hatt? Og hvordan vil det påvirke oss? Veldig mange ekle bilder i hodet, og mine tanker rundt det deilige sexlivet vi har hatt er rimelig tilsmusset. Skjønner hva slags oppvask som må til for at ting kan føles greit igjen.

Anonymkode: f3e90...b05

Skjønner ikke… skulle det stå

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det var hverken anger eller skryting, bare informasjon liksom. 
 

Jeg tenker ikke fordømme folk som drar på sexklubb generelt, men jeg synes det er vanskelig at HAN har vært medlem der. Hvilke opplevelser har han hatt? Og hvordan vil det påvirke oss? Veldig mange ekle bilder i hodet, og mine tanker rundt det deilige sexlivet vi har hatt er rimelig tilsmusset. Skjønner hva slags oppvask som må til for at ting kan føles greit igjen.

Anonymkode: f3e90...b05

Jeg skjønner ikke helt reaksjonen din må jeg innrømme - dere har hatt et fint sexliv i 3 år og så får du vite en egentlig ganske uskyldig ting og så revner alt for deg? Kanskje noen samtaler med sexolog eller noen andre fagfolk kan hjelpe deg med å komme over dette? Hadde det vært noe ulovlig (i forhold til alder, vold, tvang) skulle jeg skjønt det, men dette er jo mellom samtykkende voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (16 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt reaksjonen din må jeg innrømme - dere har hatt et fint sexliv i 3 år og så får du vite en egentlig ganske uskyldig ting og så revner alt for deg? Kanskje noen samtaler med sexolog eller noen andre fagfolk kan hjelpe deg med å komme over dette? Hadde det vært noe ulovlig (i forhold til alder, vold, tvang) skulle jeg skjønt det, men dette er jo mellom samtykkende voksne.

Nei, man er vel forskjellig. Jeg skulle gjerne taklet det bedre. Eller helst sluppet å takle det i det hele tatt. Jeg har vært ganske tydelig på at jeg ikke vil ha info om tidligere opplevelser nettopp fordi jeg vet jeg takler det dårlig. Føler ikke det ble respektert her. Jeg opplever det vel kanskje ikke som like uskyldig som deg (og han),  med tanke på hvilken plass det er. 

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, man er vel forskjellig. Jeg skulle gjerne taklet det bedre. Eller helst sluppet å takle det i det hele tatt. Jeg har vært ganske tydelig på at jeg ikke vil ha info om tidligere opplevelser nettopp fordi jeg vet jeg takler det dårlig. Føler ikke det ble respektert her. Jeg opplever det vel kanskje ikke som like uskyldig som deg (og han),  med tanke på hvilken plass det er. 

Anonymkode: f3e90...b05

… altså, eier er dømt for hallikvirksomhet to ganger…

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

… altså, eier er dømt for hallikvirksomhet to ganger…

Anonymkode: f3e90...b05

Du tenker ganske likt som meg, tror jeg. I utganspunktet mener jeg det er helt greit og "uskyldig" å dra en sånn plass. Jeg forstår at det er fristendene for en single mann. Jeg vil ikke si at det nødvendigvis er verre enn et annet eventyr på byen.

Når man vet at fyren som driver plassen er dømt for hallikvirksomhet blir det straks annerledes.

Sånn som jeg kjenner saken fra media så betalte lederen en kvinne for å være med på ting uten at medlemmene noensinne var klar over det. Det blir ikke mindre lugubert av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei det var hverken anger eller skryting, bare informasjon liksom. 
 

Jeg tenker ikke fordømme folk som drar på sexklubb generelt, men jeg synes det er vanskelig at HAN har vært medlem der. Hvilke opplevelser har han hatt? Og hvordan vil det påvirke oss? Veldig mange ekle bilder i hodet, og mine tanker rundt det deilige sexlivet vi har hatt er rimelig tilsmusset. Skjønner hva slags oppvask som må til for at ting kan føles greit igjen.

Anonymkode: f3e90...b05

For han er spesiell? Bedre enn alle andre? Eller, hva mener du her

Anonymkode: dde44...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For han er spesiell? Bedre enn alle andre? Eller, hva mener du her

Anonymkode: dde44...bed

Fordi jeg må forholde meg til han, alle andre trenger jeg ikke forholde meg til.

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei det var hverken anger eller skryting, bare informasjon liksom. 

Jeg tenker ikke fordømme folk som drar på sexklubb generelt, men jeg synes det er vanskelig at HAN har vært medlem der. Hvilke opplevelser har han hatt? Og hvordan vil det påvirke oss? Veldig mange ekle bilder i hodet, og mine tanker rundt det deilige sexlivet vi har hatt er rimelig tilsmusset. Skjønner hva slags oppvask som må til for at ting kan føles greit igjen.

Anonymkode: f3e90...b05

Jeg skjønner deg godt jeg. For min del kan folk gjerne gå på sexclub eller drive med swingers, det fordømmer jeg ikke når det kommer til andre. Men - for meg og min kjære gjelder andre regler/ standarder. Jeg ville nok reagert som deg, kanskje ikke mhp å problematisere hvorvidt han likte det ene eller andre rent sexuelt (det tenker jeg at man vet etter tre år med et godt sexliv), men jeg ville kunne problematisert det rent holdningsmessige mhp at min kjære var en sånn som syns sexclub-atferd er greit. Det samme ville jeg tenkt om å kjøpe sex - for meg går tålegrensen ved stripping.

Dersom dette skaper mange tanker som fester seg og ikke slipper taket ville jeg tatt det opp med en psykolog eller bestilt en time til familievernkontoret. Det at du ikke lenger har lyst på han pga dette er forståelig for meg, og du er neppe alene om å tenke sånn, men det kan fort feste seg og ødelegge forholdet og sexlivet deres om tankene ikke forsvinner om litt. 

Forøvrig også enig med deg i at det var teit av han å legge børa på deg når du hadde vært så tydelig på at fortid er fortid.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg ville hatt problemer med dette. Først og fremst fordi jeg hadde følt at kjæresten min var en annen enn jeg hadde trodd. Jeg hadde antagelig følt at noe var ødelagt hver gang vi hadde sex. 

Helt ærlig synes jeg det var dårlig gjort å fortelle deg det. Det er ikke alt man trenger å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...