Gå til innhold

Partner med fortid i sexklubb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (6 timer siden):

Forøvrig også enig med deg i at det var teit av han å legge børa på deg når du hadde vært så tydelig på at fortid er fortid.

 

Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Helt ærlig synes jeg det var dårlig gjort å fortelle deg det. Det er ikke alt man trenger å vite.

Dette er jeg helt enig i altså! Får man beskjed om at "dette er noe jeg overhode ikke er interessert i vite og vil ikke at du skal fortelle noe om det!" så er det skikkelig dårlig gjort å si det allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (15 timer siden):

Jeg skjønner deg godt jeg. For min del kan folk gjerne gå på sexclub eller drive med swingers, det fordømmer jeg ikke når det kommer til andre. Men - for meg og min kjære gjelder andre regler/ standarder. Jeg ville nok reagert som deg, kanskje ikke mhp å problematisere hvorvidt han likte det ene eller andre rent sexuelt (det tenker jeg at man vet etter tre år med et godt sexliv), men jeg ville kunne problematisert det rent holdningsmessige mhp at min kjære var en sånn som syns sexclub-atferd er greit. Det samme ville jeg tenkt om å kjøpe sex - for meg går tålegrensen ved stripping.

Dersom dette skaper mange tanker som fester seg og ikke slipper taket ville jeg tatt det opp med en psykolog eller bestilt en time til familievernkontoret. Det at du ikke lenger har lyst på han pga dette er forståelig for meg, og du er neppe alene om å tenke sånn, men det kan fort feste seg og ødelegge forholdet og sexlivet deres om tankene ikke forsvinner om litt. 

Forøvrig også enig med deg i at det var teit av han å legge børa på deg når du hadde vært så tydelig på at fortid er fortid.

 

Nicklusheletida skrev (14 timer siden):

Jeg ville hatt problemer med dette. Først og fremst fordi jeg hadde følt at kjæresten min var en annen enn jeg hadde trodd. Jeg hadde antagelig følt at noe var ødelagt hver gang vi hadde sex. 

Helt ærlig synes jeg det var dårlig gjort å fortelle deg det. Det er ikke alt man trenger å vite.

Enig med dere. Jeg ville virkelig hatt problemet med å takle dette, og da særlig mht det holdningsmessige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er utrolig vanskelig. Men utover dette så er det jo så utrolig mye jeg setter pris på og er glad i han for. Vi passer sammen på så mange måter. Også det seksuelle, selv om det er et sårt tema nå. Jeg håper det vil gå over. De bildene jeg har i hodet ville jo ikke forsvunnet om jeg hadde gjort det slutt heller - og da ville jeg hatt en hjertesorg over å ha mistet livspartneren min i tillegg. Jeg vil ikke at vår historie sammen skal ende pga dette her.
 

Folk har gjort mye rart i fortida uten at det setter standarden for hvem man er i dag (rus, kriminalitet etc) Jeg har trua på at folk kan endre seg. Og jeg tror jeg skal klare å tro på at han setter større pris på meg enn det han hadde da han var med der. Dessverre opplever jeg det som et slags tillitsbrudd, selv om det var før min tid. Det er kanskje ikke logisk, men det er følelser. Hans minner ble dessverre også mine minner. Det var helt meningsløst, men hvordan går man videre? Er det noen som har erfaring med hvordan man klarer å legge store, vanskelige ting i et forhold bak seg? ( dere som ikke har klart det trenger ikke svare, for jeg trenger oppløftende forslag -ikke det motsatte🙈)

Anonymkode: f3e90...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.6.2023 den 20.06):

Fordi jeg må forholde meg til han, alle andre trenger jeg ikke forholde meg til.

Anonymkode: f3e90...b05

Merkelig svar. "Må forholde meg til ham"? Du MÅ ikke det.

Anonymkode: dde44...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (På 20.6.2023 den 6.21):

 

Dette er jeg helt enig i altså! Får man beskjed om at "dette er noe jeg overhode ikke er interessert i vite og vil ikke at du skal fortelle noe om det!" så er det skikkelig dårlig gjort å si det allikevel.

Høres ut som han søker etter lov til å dra på sexklubb på nytt. At han ville se hvordan hun reagerte på det, siden han presset det gjennom når hun sa hun ikke ville høre om slikt.

Slike ting er ofte en stor del av personligheten til slike mennesker.

Anonymkode: dde44...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som han søker etter lov til å dra på sexklubb på nytt. At han ville se hvordan hun reagerte på det, siden han presset det gjennom når hun sa hun ikke ville høre om slikt.

Slike ting er ofte en stor del av personligheten til slike mennesker.

Anonymkode: dde44...bed

Det slo meg at han kan ha tatt det opp fordi han har lyst til å ha med TS på sexklubb. Det kan også være at han bare fortalte det fordi man ikke har så mange hemmeligheter i et forhold.

Jeg tror de bør snakke litt mer sammen og finne ut hva dette egentlig handlet om. Hvis han er ute etter en swinger-livsstil så er det en veldig stor sak.

Hvis det bare handler om at en single hadde sex mer andre samtykkende voksne, så klarer ikke jeg å se at det skal være en så stor sak at det skal drepe et bra forhold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (4 minutter siden):

Det slo meg at han kan ha tatt det opp fordi han har lyst til å ha med TS på sexklubb. Det kan også være at han bare fortalte det fordi man ikke har så mange hemmeligheter i et forhold.

Jeg tror de bør snakke litt mer sammen og finne ut hva dette egentlig handlet om. Hvis han er ute etter en swinger-livsstil så er det en veldig stor sak.

Hvis det bare handler om at en single hadde sex mer andre samtykkende voksne, så klarer ikke jeg å se at det skal være en så stor sak at det skal drepe et bra forhold.

 

Men hvor godt forhold har de, når han ikke engang respekterer hva hun ikke ønsker å vite? Allerede der viste han et narsissistisk personlighetstrekk, ved å trå over hennes grense og likevel ta dette opp.

Enten er dette så viktig for ham at han håpet at hun skulle være interessert i å bli med på det, eller så ville han plage henne. Uansett er det ikke sunt.

Anonymkode: dde44...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvor godt forhold har de, når han ikke engang respekterer hva hun ikke ønsker å vite? Allerede der viste han et narsissistisk personlighetstrekk, ved å trå over hennes grense og likevel ta dette opp.

Enten er dette så viktig for ham at han håpet at hun skulle være interessert i å bli med på det, eller så ville han plage henne. Uansett er det ikke sunt.

Anonymkode: dde44...bed

Jeg har ikke noe svar på hvorfor han sa det.

Er det ikke litt drøyt å si at han har natsissistiske trekk bare ut ifra dette? Han kan f.eks bare ha vært dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke noe svar på hvorfor han sa det.

Er det ikke litt drøyt å si at han har natsissistiske trekk bare ut ifra dette? Han kan f.eks bare ha vært dum.

Det er ikke drøyt å kalle ham dum, da? 😂 Kan kan jo være mentalt underutviklet, ja. Det vet jeg ikke.

Anonymkode: dde44...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er ikke drøyt å kalle ham dum, da? 😂 Kan kan jo være mentalt underutviklet, ja. Det vet jeg ikke.

Anonymkode: dde44...bed

Jeg mente at han var dum i betydningen at "oppførte seg dumt". Han  snakket kanskje uten å tenke. Gjør ikke alle det noen ganger?

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...