Gå til innhold

Når man har schizofreni(psykoselidelse) er det vanlig å være var for inntrykk?

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Jeg opplever ganske ofte å bli overveldet av lyder og andre inntrykk. Er det en del av diagnosen min? Jeg opplever at alle inntrykkene kommer inn i hodet mitt på en måte. Opplever også at jeg blir en som observerer som en flue på veggen.

Fortsetter under...

stjernestøv
Den forsvunne diamanten skrev (14 minutter siden):

Jeg opplever ganske ofte å bli overveldet av lyder og andre inntrykk. Er det en del av diagnosen min? Jeg opplever at alle inntrykkene kommer inn i hodet mitt på en måte. Opplever også at jeg blir en som observerer som en flue på veggen.

Det er nok diagnosen din, jeg har det også sånn. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan være autisme også. Har du vurdert det? 

Anonymkode: d06e6...3b5

Vil bare legge til at da må du selvsagt ha hatt problemene siden du ble født. 

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vil bare legge til at da må du selvsagt ha hatt problemene siden du ble født. 

Oja nei dette startet etter jeg begynte å slite.

Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden):

Godt beskrevet! Dette opplever jeg også. Jeg er også veldig var og redd for høye lyder jeg ikke kan kontrollere. Jeg har også problemer med lukter. Særlig kjemiske.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...