Gå til innhold

Vektøkning på Zyprexa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke medisinen i seg selv som gjør at du går opp i vekt, men det at den i mange tilfeller gir ulvehunger som gjør at man spiser mye. Jeg gikk opp 40 kg.

Anonymkode: 6968f...251

Det vet jeg da. 40 kg er mye da! 

Anonymkode: ec1f4...991

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det vet jeg da. 40 kg er mye da! 

Åja, tenkte jeg skulle nevne det iom at mange ikke vet. Ja, 40 kg er sykt mye, doblet nesten kroppsvekten min... Har brukt zyprexa i flere omganger, men legger alltid på meg så det er ikke noe medisin for meg. Vet der er folk der ute som klarer å motstå ulvehungeren, men for meg er det helt umulig, jeg har rett og slett ikke viljestyrken. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja, tenkte jeg skulle nevne det iom at mange ikke vet. Ja, 40 kg er sykt mye, doblet nesten kroppsvekten min... Har brukt zyprexa i flere omganger, men legger alltid på meg så det er ikke noe medisin for meg. Vet der er folk der ute som klarer å motstå ulvehungeren, men for meg er det helt umulig, jeg har rett og slett ikke viljestyrken. 

Håper ikke jeg får sånn ulvehunger da. Hva bruker du nå i steden? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...