Gå til innhold

Bipolar: på ferie. Er jeg i ferd med å bli syk? Kupton eller andre? 😭

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har reist mye, men aldri opplevd dette før.

Føler meg så utrolig redd og utrygg. Intens angst, som en følelse av raspende ondskap. Er kjemperedd for at noe forferdelig skal skje. At noe ondt har meg eller oss under lupen. Må be til Jesus hele tiden, for å prøve å holde ut og komme trygt hjem til Norge. Er så redd for at en ond ånd har begynt å følge etter meg. Eventuelt kanskje jeg kjenner energier fra noe forferdelig som har skjedd her før i tiden. Driver å leser om stedets historie nå, for å se. I tillegg ble jeg kjemperedd og i sorg av det med ubåten som har forsvunnet, hvilket har gjort at jeg føler meg enda verre. Kjenner på sorg og frykt på deres vegne, og tar det mye tyngre enn kanskje akkurat jeg behøver, men jeg er så skakkjørt fra før, så tåler ingenting 😭 Gråter, får panikkanfall og krangler mye med samboer som synes jeg er helt urealistisk og at følelsene mine er all over the place. Huff, hvordan skal jeg klare å komme meg igjennom dette? Er så redd for at vi aldri skal komme hjem 😭😭 Er så usikker på om det foregår noe fælt, eller om jeg holder på å bli syk. Hvordan skal jeg klare å skille på dette?

Anonymkode: 268b5...962

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...