Gå til innhold

Hadde du fortsatt å bli sammen med en som kaller deg bitch?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Betyr det ikke at man ikke har respekt for seg selv om man gjør det ?

Anonymkode: 4ecbd...c2a

Jeg hadde sagt at jeg ikke finner meg i å bli kalt bitch. Så kan hen si unnskyld. Man sier mye rart hvis man er sint på noen.

GammelLurker
Everybody skrev (22 minutter siden):

Jeg hadde sagt at jeg ikke finner meg i å bli kalt bitch. Så kan hen si unnskyld. Man sier mye rart hvis man er sint på noen.

Det er verre for damer å bli kalt bitch, ellers enig med deg 👌

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Om dere krangler og h*n blir sur på deg og kaller deg for en bitch, hadde du gjort det slutt eller fortsatt å bli sammen med personen ?

Oppførte du deg som en, da han sa det?

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (6 minutter siden):

Oppførte du deg som en, da han sa det?

Jeg svarte han ikke på snap på 15 timer, jeg åpna meldingen hans og svarte ingenting også sendte han en annen melding der han skrev "hva gjør du?" Også svarte jeg ikke igjen, og da sa han "du er en bitch"

GammelLurker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg svarte han ikke på snap på 15 timer, jeg åpna meldingen hans og svarte ingenting også sendte han en annen melding der han skrev "hva gjør du?" Også svarte jeg ikke igjen, og da sa han "du er en bitch"

Det var ufortjent 

Everybody skrev (3 minutter siden):

Må si kupton sier mye rart i dag 😯🤣

Jeg synes det var et relevant spørsmål. Hvis noen kaller meg en tosk, må jeg jo spørre meg selv om det var berettiget. I så fall var det jo et fornuftig utsagn.

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor svarer du ikke?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var litt for sterkt tatt i. Men en viss irritasjon kan jeg forstå om dere er et par.

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Ingen liker å bli ignorert.

Ja men han trengte ikke å kalle meg bitch over det, det får ikke meg til å svare fortere, hadde bare ikke lysten til å svare og orka ikke der og da.

GammelLurker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja men han trengte ikke å kalle meg bitch over det, det får ikke meg til å svare fortere, hadde bare ikke lysten til å svare og orka ikke der og da.

Du må huske at uansett hva du gjør, så gir det ikke kjæresten din rett til å kalle deg bitch. Du har en verdi, og å bli kalt bitch er veldig nedverdigende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...