Gå til innhold

Hadde du fortsatt å bli sammen med en som kaller deg bitch?

Anbefalte innlegg

Grendel skrev (8 timer siden):

Jeg ville ikke gjort det slutt på grunn av en enkelthendelse. Man må se det store bildet.

Enig her, men jeg synes også at TS bør tenke over hvordan hun behandler han. Kan nesten virke som silent treatment og det er ikke greit når man er kjærester. 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg svarte han ikke på snap på 15 timer, jeg åpna meldingen hans og svarte ingenting også sendte han en annen melding der han skrev "hva gjør du?" Også svarte jeg ikke igjen, og da sa han "du er en bitch"

Anonymkode: 4ecbd...c2a

Det er noe som heter å fremprovosere. Normalt er det selvsagt ikke greit å kalle kjæresten for bitch, og det bør mye til for at sånt glipper ut. Her må jeg si at jeg skjønner at kjæresten din sa det, for å ignorere noen er ren hersketeknikk/ maktdemomstrasjon. Jeg syns faktisk at det du gjorde mot ham var verre jeg...  

AnonymBruker
kupton skrev (11 timer siden):

Oppførte du deg som en, da han sa det?

Du har kommet med noen kommentarer i det siste som gjelder kvinners oppførsel og hvordan møte dem. Er det egentlig slik mannlige behandlere tenker om kvinnelige pasienter. Jeg har blitt mer forsiktig med å fremstå som « det svake kjønn» ovenfor min mannlige psykolog pga dette. Kanskje han egentlig forakter meg når jeg gråter eller klager. Når jeg er sårbar og forteller hva jeg synes er vanskelig. 

Anonymkode: 747ed...99d

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Det er noe som heter å fremprovosere. Normalt er det selvsagt ikke greit å kalle kjæresten for bitch, og det bør mye til for at sånt glipper ut. Her må jeg si at jeg skjønner at kjæresten din sa det, for å ignorere noen er ren hersketeknikk/ maktdemomstrasjon. Jeg syns faktisk at det du gjorde mot ham var verre jeg...  

Hvordan er det jeg gjorde mot han verre?

Anonymkode: 4ecbd...c2a

Annonse

Bitch er noe av det styggeste du kan kalle en annen person. Jeg mener at ingenting rettferdiggjør bruken av det ordet. 

Samtidig så oppførte du deg jo ikke helt ok da heller. Hvis du har for vane å overse en du er sammen med et det også i mine øyne en grunn til å revurdere forholdet.

kupton skrev (Akkurat nå):

Hvis hun er så hjernedød at hun ikke kan svare på spørsmålet "Hvor er du?", ville jeg i hvert fall ikke hatt henne.

Må si du er veldig spydig her på forumet nå i det siste kupton 🤣😂

Annonse

Jeg har blitt kalt for hore, fette hjerneskada, blitt bedt om å ta selvmord, dra til helvete, jævla bitch, tenk med de to hjernecellene du har og listen er lang. Men noe av det verste var silent treatment. Alt dette er psykisk vold og ingenting rettferdiggjør det. 

Det er min mening om både å kalle stygge ting og å ignorere sin kjæreste. 

Men min respons på å bli ignorert var ikke å si stygge ting, men det ble noen desperate meldinger ja. 

Jeg tenker TS og kjæresten er ung som holder på sånn. 

Det er rart det der hvorfor silent treatment er så vondt. Jeg har hørt det ble brukt i fengsler før i tiden å bli ignorert og folk ble jo gærne til slutt. Silent treatment er også en veldig effektiv måte å kontrollere andre på samtidig som det krever null innsats. Man vil bare at den andre skal svare og ta en tilbake. Mitt tips hvis noen gir silent treatment er å gi samme behandling tilbake, bare at din silent treatment varer for alltid.

Everybody skrev (25 minutter siden):

Det er rart det der hvorfor silent treatment er så vondt. Jeg har hørt det ble brukt i fengsler før i tiden å bli ignorert og folk ble jo gærne til slutt. Silent treatment er også en veldig effektiv måte å kontrollere andre på samtidig som det krever null innsats. Man vil bare at den andre skal svare og ta en tilbake. Mitt tips hvis noen gir silent treatment er å gi samme behandling tilbake, bare at din silent treatment varer for alltid.

Syns ikke at det er så rart hvordan silent testament kan virke på mennesker. De blir jo usynliggjort og blir du det så er det en maktdemonstrasjon fordi noen forteller deg at du ikke er noe eller betyr noe. Du er ingen man bryr seg om. Ikke verdt å notere seg eller svare. Det er psykisk vold rett og slett, men så kan det jo også iblant være at noen overser deg fordi de føler seg truet ved din eksistens eller ditt nærvær også. Det er en av to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...