Gå til innhold

En ekkel følelse..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har på følelsen av at noen ved jevne mellomrom hermer etter meg med å starte tråder med problemstillinger som er eller ligner mine.

Hva er sannsynligheten for det? Tror dere at noen gjør det, eller er det bare irrasjonell frykt?

Anonymkode: 515a3...351

Større sannsynlighet for at flere brukere har samme typen problemstillinger.

AnonymBruker
frosken skrev (4 minutter siden):

Større sannsynlighet for at flere brukere har samme typen problemstillinger.

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg tror mange har samme problemstilling , tanker eller filosoferer over det samme 🙂

Ok, takk. 

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er det jeg ikke helt vet. Sannsynligvis for å mobbe eller sette meg i et dårlig lys. 

Det virker bare så rart dette her. Blir jo litt redd. 

Vi får litt dritt noen_ av oss her. Det tåler vi  etter at det har gått over 😅 men mobbing. Vel.. det er ikke greit, og det kan skje. Lite av det her da.

Det meste kommer i affekt her virker det som. Men jeg jeg vet jo ikke hvem du er og hva du mener heller. Og det sier jo litt det også. Da ville jeg vel bitt meg merke i det. Muligens. 

Endret av Kashmir

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...