Gå til innhold

Kupton/ kan fastlegen se tidligere medisinbruk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Slutta hos psykiater dps og akutt team for ca 7 år siden. Har en lang historie i psykiatrien. Kan fastlegen se på journalen sin hvilke medisiner jeg har brukt for ca 10-15 år siden? Har lyst å begynne på mianserin for søvn for søvn. Legen vil jeg skal komme på time da dette er evt oppstart på ny medisin. Jeg mener å ha prøvd den før, men det vet jo ikke fastlegen. Han er ny.

Anonymkode: 06d61...c16

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja om han blar nedover og sjekket sår all medisinsk historikk tilgjengelig

Anonymkode: 51ecc...f67

Men dette er jo ikke psykiatri journalen, men fastlege journalen.. Kan ikke skjønne at det står i den journalen. Kan vel ikke stemme?Har ikke tidligere oppgitt at jeg har prøvd den medisinen. Psykiateren har sendt epikrise, men der står det ikke liste over all medisin jeg har prøvd i årenesløp.

Anonymkode: 06d61...c16

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...