Gå til innhold

Psykisk sliten og utbrendt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har engstelig og unnvikende pf og har hittil prøvd å være i full jobb. Etter mange år merker jeg at det ikke går lengere. Har mye tankekjør, og er helt utslitt etter arbeidstid. Merker at konsentrasjonen og hukommelse ikke fungerer. Jeg husker omtrent ingenting fra møter og kurs, og kaver med å henge med. Det er som om hjernen nekter å ta imot mer informasjon og bare vil ha stillhet og ro. Ut fra utdanning og arbeidserfaring skulle jeg fint klare jobben, tror jeg at det er tankekjøret i sosiale situasjoner som sliter meg ut. 

Jeg er nå sykmeldt en måned, legen bruker uttrykket "utbrent". Er det flere som har erfaring med dette? Vil hjernen helbrede seg ved nok hvile, eller er mentalt krevende arbeid ikke noen god ide hvis jeg har psykiske utfordringer som tapper meg for energi?

Anonymkode: 5a318...aaa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473664-psykisk-sliten-og-utbrendt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...