Gå til innhold

Noen som kan gjenfortelle det som står i artikkelen (psykolog kan miste autorisasjon)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Da trenger vi noen fra Sunnmøre.

Ja. Har sjekket om saken ligger ute i andre nettaviser men har ikke funnet noe foreløpig.

Anonymkode: 84570...37b

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kanskje du kan finne noe om saken på nettsidene til Statsforvalteren. 

AnonymBruker
frosken skrev (22 minutter siden):

Kanskje du kan finne noe om saken på nettsidene til Statsforvalteren. 

Jeg forsøkte å lete, men fant ingenting. Det virker ikke som om statsforvalteren legger ut nyhetssaker? Ikke som jeg klarte finne i alle fall?

Annonse

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at hvis du er veldig interessert i dette så burde du koste på deg den ene krona som kreves for å kunne lese selv. 

Godt poeng. Jeg er bare ett surrehue så hadde garantert glemt å kansellere det og måttet betale fullpris... 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Godt poeng. Jeg er bare ett surrehue så hadde garantert glemt å kansellere det og måttet betale fullpris... 

Jeg også. Jeg løser det med å legge inn påminnelse på mobilen et par dager før så jeg kan si opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...