Gå til innhold

Opplever man annerledes rus på benzo enn på alkohol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er ca en time etter inntak av litt for mye benzo. Men tenker jo at det ikke er noe verre enn å drikke litt for mye alkohol. 

Anonymkode: bcbf1...e59

Forstår ikke at du orker å ta for mye 😮 Det blir sikkert bare ubehagelig. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Forstår ikke at du orker å ta for mye 😮 Det blir sikkert bare ubehagelig. 

Foreløpige er bare trøtt og skøv. Ustø når jeg jeg gåmmr år. Snøvle litt også. Vanskelig å koordinere kroppen. Ska snart ussnsett legge meg snart. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Foreløpige er bare trøtt og skøv. Ustø når jeg jeg gåmmr år. Snøvle litt også. Vanskelig å koordinere kroppen. Ska snart ussnsett legge meg snart. 

Uff merker det på deg ja, høres ubehagelig ut. God natt. 

Annonse

Kommer an på type benzo.

Vibal blir man jo bare svimmel av, mens rivotril der blir man klumsete, kan bli kreativ i forhold ril å gjøre dumme ting det står til og med i felleskatalogen at man kan få trang til å stjele. Det er fort gjort å få hukommelsestap osv. 

Tok to 2 mg rivotril og tre øl og ble helt bortrevekk. Jeg har dratt hjemmefra, tatt buss, handlet masse snop og is, tatt buss hjem og lagt meg i sengen sammen med ryggsekken. Skjønte ingenting da jeg våknet for jeg husker ikke å ha forlatt huset. Til sammenligning så har jeg tatt 20-30 mg vival for lenge siden uren å bli sånn der. Ikke lurt å kombinere øl og benzo, men det vet jo de flrste. 

Sier litt om hvor potent Rivotril er. Må være vanskelig å slutte for de som går fast. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...