Gå til innhold

Dere som har bipolar 2; hva bruker du av medisiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
aa-k-j skrev (1 time siden):

Bruker bare liten dose Seroquel, men hvis jeg blir oppstemt har jeg mulighet for å starte med orfiril som jeg brukte tidligere hvis jeg vil. 

Har du tunge depresjoner?

Anonymkode: eb7bc...280

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du tunge depresjoner?

Tja tunge og tunge. Depresjonene mine er at jeg har lite energi, vil sove mer, orker knapt stå opp, lite interessert i ting, aktiviteter hjelper ikke og er et ork, dusjer sjeldnere enn vanlig ++, men er ikke ofte så langt nede i stemningsleiet som mange andre med depresjoner og har lite selvmordstanker. 

Endret av aa-k-j
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er under utredning for BP2, satt på Zyprexa nå. Skal vel på lamictal etter hvert. Har blandet episode nå

Anonymkode: 14e1c...9b4

Jeg gikk opp 30 kilo på zyprexa

Bipolar 2, går på Litium, Abilify og Truxal. Abilify skulle bort da den ble lagt til pga hypomani i desember, men foreløpig står den der. Jeg har ikke bivirkninger bortsett fra skjelvinger. 

Litium virker veldig bra på meg. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det? Uansett, er vel bedre med god psyke. Bare å ikke spise så mye det.

Anonymkode: 14e1c...9b4

Hadde aldri begynt på de igjen selv om de hjalp psyken som ble verre igjen da jeg ble tykk. Jeg var aldri mett på de. Forferdelig!!

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hadde aldri begynt på de igjen selv om de hjalp psyken som ble verre igjen da jeg ble tykk. Jeg var aldri mett på de. Forferdelig!!

Ikke smart å oppfordre syke mennesker til å droppe foreskrevne medikament. Den type komme hater kan du holde for deg selv. Zyprexa kan redde liv og ikke alle får stor vektoppgang som bivirkning.

Anonymkode: 123bb...24f

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke smart å oppfordre syke mennesker til å droppe foreskrevne medikament. Den type komme hater kan du holde for deg selv. Zyprexa kan redde liv og ikke alle får stor vektoppgang som bivirkning.

Anonymkode: 123bb...24f

Det har du rett i. Beklager så mye, jeg tenkte meg ikke om. Jeg bare tenkte at det finnes medisiner som er vektnøytrale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...