Gå til innhold

Lyrica mot angst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har mye angst, og diagnosene GAD, panikklidelse, ptsd, engstelig/unnvikende pf. Gått i behandling i veldig mange år, men sliter fortsatt med mye angst som hemmer meg i hverdagen. Jeg har prøvd mange medisiner gjennom årene og går nå på cipralex med noe effekt, men føler jeg trenger noe mer mot angsten som kveler meg. Har hørt om Lyrica mot angst. Kan den være å anbefale i min situasjon? Jeg er godt voksen og ikke så veldig ung lenger. Jeg gikk på Neurontin for en god del år siden mot smerter og merket at den tok mye av angsten også. Den er vel ganske lik lyrica? Kan den anbefales? @kupton? Andre med erfaring?

Anonymkode: ad920...550

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473787-lyrica-mot-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg kjenner to som bruker Lyrica mot angst. Det har hatt god effekt på dem begge, men den ene fikk kraftig vektoppgang som bivirkning. Gikk derfor av medisinen.

Anonymkode: 92c9b...ddf

Har hørt den kan ha mange fæle bivirkninger ja. Vektoppgang er ikke noe gøy.

Anonymkode: ad920...550

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473787-lyrica-mot-angst/#findComment-4182399
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...