AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Cybele skrev (Akkurat nå): Har noen skrevet at de misliker deg? Nei, tvert imot står det at folk bryr seg om deg og ønsker deg det beste, derfor gidder de bruke kreftene sine på å skrive i denne tråden og andre tråder. Det du leser som at folk ikke liker deg er det jeg leser som motstand med et kjærlig ønske bak. Folk på forumet vil veldig gjerne at du skal få orden på livet ditt, derfor bruker de tiden sin på å svare, forklare og gi motstand. Veldig godt skrevet, jeg er helt enig. Håper Glitter og kan endre litt perspektiv og se det på den måten. Anonymkode: 71d83...963 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) Cybele skrev (3 minutter siden): Har noen skrevet at de misliker deg? Nei, tvert imot står det at folk bryr seg om deg og ønsker deg det beste, derfor gidder de bruke kreftene sine på å skrive i denne tråden og andre tråder. Det du leser som at folk ikke liker deg er det jeg leser som motstand med et kjærlig ønske bak. Folk på forumet vil veldig gjerne at du skal få orden på livet ditt, derfor bruker de tiden sin på å svare, forklare og gi motstand. Jo jeg ser den siden også, likevel får jeg så mange negative beskrivelser av meg selv at jeg føler meg veldig mislikt. Og føler jeg blir en del misforstått også blir det bare tull når jeg forsøker å forklare hva jeg mener. Og jeg har jo kjempet for å få hjelp i flere måneder. Jeg trenger ikke motstand på at jeg ruser meg. Jeg er veldig klar over det selv og har jo søkt hjelp. Endret 6. juli 2023 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Vendi skrev (1 minutt siden): Føler og synes ikke at jeg går etter deg, men det var kanskje andre du mente. Du tar opp dette med ulike typer avhengighet i HI, og da tenkte jeg at det gikk an for meg å si litt om hva jeg tenker rundt det du sier der. Jeg skjønner at du synes det er tøft nå, men jeg håper ikke at du forlater forumet. Vi er mange her som har stor nytte og glede av din klokhet, varme og omtanke. Du sa ingenting galt du Vendi. Jeg formulerte meg nok ganske dårlig i går, men meningen bak å sammenligne avhengighetene og så si at det ofte er like type problemer som ligger bak, var for å få folk til å tenke over om de så ned på narkomane og i så fall ikke på andre med avhengighet. Hvis man ser vekk i fra det kriminelle og sånt som se bedriver ofte, men kun som et avhengig menneske. Er det da så ulikt de som er avhengig av andre ting? Takk for det. Det bare ble veldig vanskelig dette så jeg vet ikke hvordan gå videre fra det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Vendi skrev (1 minutt siden): Nei, antakelig ikke. Tror i mange tilfeller mye handler om å flykte eller håndtere vonde følelser eller vanskelige situasjoner. Ja det tenker jeg også. Og for noen er det tilfeldigheter at de endte opp med rus og ikke mat. Den 13-årige gutten med et vanskelig hjem som ble tatt inn i varmen av de eldre. Kontra jenta som går i skapene når foreldrene ikke er hjemme. De kan ha det like vanskelig selv om det gutten gjør antakelig får større konsekvenser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Du ramser opp flere forskjellige typer avhengighet, men av dem er det bare narkotika som er ulovlig. Hva tenker du om barna dine opp i alt dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes på ingen måte jeg har fortjent slik jeg blir møtt. Alle ser ut til å bare glemme at jeg driver og kjemper for å få hjelp. Og du ser jo hvilken lynsjestemning det blir. Det gjør absolutt ingenting annet enn at jeg føler meg jævlig. Jeg skjønner jeg ikke er likt lenger og får vel ta hintet og holde meg unna. Denne tråden skulle ikke handle om meg. Anonymkode: fbde5...8cd Det er lett å forstå at du synes det er vanskelig å ta i mot responsen som kommer nå. Men responsen er konsekvens av hvilke handlinger du beskriver at du velger. Å påstå at det er lynsjestemning, synes jeg imidlertid er overdrevet. Det er ingen tvil om at du forsøker å få behandling. Men for oss som leser, så er det vanskelig å ikke bli frustrert og litt opprørt over at du til tross for at du presiserer at du ikke er fysisk avhengig, allikevel velger rus stort sett hver eneste dag. Da blir det sånn at problemet fremstår som en kombinasjon av psykisk avhengighet og skikkelig vondt i viljen. Det var dette jeg forsøkte å si noe om i går også, da jeg minnet deg på hva behandler sa under den innleggelsen hvor ikke TSB ble søkt. De oppfordret deg til å tenke reduksjon, utsette inntak osv. Du skriver ofte at du ikke begynner å drikke før om ettermiddagen, og ser ut til å tenke at det er å utsette inntaket. I mitt hode kvalifiserer ikke dette som et realt forsøk på å prøve å avstå fra rus, det fremstår kun som planlagt drikking. Hva med å kun drikke annenhver dag den kommende uken? Og holde deg unna amfetamin? 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 frosken skrev (59 minutter siden): Det er lett å forstå at du synes det er vanskelig å ta i mot responsen som kommer nå. Men responsen er konsekvens av hvilke handlinger du beskriver at du velger. Å påstå at det er lynsjestemning, synes jeg imidlertid er overdrevet. Det er ingen tvil om at du forsøker å få behandling. Men for oss som leser, så er det vanskelig å ikke bli frustrert og litt opprørt over at du til tross for at du presiserer at du ikke er fysisk avhengig, allikevel velger rus stort sett hver eneste dag. Da blir det sånn at problemet fremstår som en kombinasjon av psykisk avhengighet og skikkelig vondt i viljen. Det var dette jeg forsøkte å si noe om i går også, da jeg minnet deg på hva behandler sa under den innleggelsen hvor ikke TSB ble søkt. De oppfordret deg til å tenke reduksjon, utsette inntak osv. Du skriver ofte at du ikke begynner å drikke før om ettermiddagen, og ser ut til å tenke at det er å utsette inntaket. I mitt hode kvalifiserer ikke dette som et realt forsøk på å prøve å avstå fra rus, det fremstår kun som planlagt drikking. Hva med å kun drikke annenhver dag den kommende uken? Og holde deg unna amfetamin? Psykisk avhengighet er jo den verste avhengigheten. Det er den som gjør at folk begynner å ruse seg igjen gang på gang. Fysisk avhengighet og abstinenser kommer man seg gjennom. Så jeg forstår ikke hva du mener med at fordi jeg ikke er spesielt Fysisk avhengig ennå så er det vondt i viljen. Jeg har hatt som mål å bare drikke annenhver flere uker, men jeg har ikke fått det til. Og jeg har virkelig prøvd. Jeg har også prøvd å drikke færre øi per kveld, men har endt med å stikke på butikken rett før de stenger eller jeg drar ut på byen og drikker der. Noe fysisk avhengig var jeg for øvrig. Med skjelvinger, uro og dårlig mage. Det har gitt seg nå etter en alkoholpause. Jeg har ikke mer amfetamin igjen. Mulig lynsjestemning er et sterkt ord, men det er alle i mot meg og jeg opplever at flere sier ting som er ufortjent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Fionys skrev (2 timer siden): Du ramser opp flere forskjellige typer avhengighet, men av dem er det bare narkotika som er ulovlig. Hva tenker du om barna dine opp i alt dette? De fleste misser det som var poenget mitt så jeg må ha formulert meg veldig dårlig. Jeg ramset opp ulike avhengigheteter for å poengtere at det var ulike symptomer på samme problem i mange tilfeller. Så hvorfor skal man se ned på narkomane? Fordi det er ulovlig? Er det greit at et helt samfunn ser ned på en så sårbar gruppe fordi det de er avhengige av er narkotika? Da kan man heller være glad for at man er så heldig som er avhengig av noe annet. Ungene er en av grunnene til at jeg vil i behandling. De vet ikke noe om rusingen og bortsett fra disse dagene med amfetamin så har jeg fulgt opp samvær. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Glitter skrev (28 minutter siden): De fleste misser det som var poenget mitt så jeg må ha formulert meg veldig dårlig. Jeg ramset opp ulike avhengigheteter for å poengtere at det var ulike symptomer på samme problem i mange tilfeller. Så hvorfor skal man se ned på narkomane? Fordi det er ulovlig? Er det greit at et helt samfunn ser ned på en så sårbar gruppe fordi det de er avhengige av er narkotika? Da kan man heller være glad for at man er så heldig som er avhengig av noe annet. Ungene er en av grunnene til at jeg vil i behandling. De vet ikke noe om rusingen og bortsett fra disse dagene med amfetamin så har jeg fulgt opp samvær. Tror alle vil deg vel her og at du skal få behandlig. 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) stjernestøv skrev (7 minutter siden): Tror alle vil deg vel her og at du skal få behandlig. Har ikke inntrykk av at alle på forumet vil meg vel, men det er nå så. Mange som jeg tror vil det. Men jeg er ikke en person som responderer på kjeft og negative karakterister. Noen responderer kanskje på den type tilnærming, men jeg er ikke en av dem. Spekulasjoner om mine intensjoner framfor å bare spørre meg reagerer jeg også negativt på. En samtale hvor man stiller spørsmål, holder aggressive toner og ord vekke og gir uttrykk for å ville forstå og hjelpe er det som er til hjelp for meg og som får meg til å tenke over ting. Det er også sånn jeg velger å møte andre. Det har virkelig ingen hensikt å kjefte på en sårbar person. Sånn er jeg. Jeg har mine grunner til å reagere negativt på kjeft og krasse ord. Det har ingenting med å ikke ha selvinnsikt å gjøre. Det er så morsomt med anonyme brukere som ikke tørr å vise hvem de er, som kommer med bastante meninger og sier imot et helsevesen som har kjent meg siden 2016. Endret 6. juli 2023 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Glitter skrev (10 minutter siden): Har ikke inntrykk av at alle på forumet vil meg vel, men det er nå så. Mange som jeg tror vil det. Men jeg er ikke en person som responderer på kjeft og negative karakterister. Noen responderer kanskje på den type tilnærming, men jeg er ikke en av dem. Spekulasjoner om mine intensjoner framfor å bare spørre meg reagerer jeg også negativt på. En samtale hvor man stiller spørsmål, holder aggressive toner og ord vekke og gir uttrykk for å ville forstå og hjelpe er det som er til hjelp for meg og som får meg til å tenke over ting. Det er også sånn jeg velger å møte andre. Det har virkelig ingen hensikt å kjefte på en sårbar person. Sånn er jeg. Jeg har mine grunner til å reagere negativt på kjeft og krasse ord. Det har ingenting med å ikke ha selvinnsikt å gjøre. Det er så morsomt med anonyme brukere som ikke tørr å vise hvem de er, som kommer med bastante meninger og sier imot et helsevesen som har kjent meg siden 2016. Ta til deg det som passer for deg da for det blir alltid forskjellige meninger om ting, og hør på de som kjenner deg i RL. Men tror ikke noen her ser ned på deg og vil deg vondt etter hva jeg har lest. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ta til deg det som passer for deg da for det blir alltid forskjellige meninger om ting, og hør på de som kjenner deg i RL. Men tror ikke noen her ser ned på deg og vil deg vondt etter hva jeg har lest. Ikke vet jeg....Jeg synes det er rart å bli så sint for at en rusavhengig ruser seg. Men jeg har tross alt kjempet for hjelp en stund. Jeg gir ikke faen. Og jeg behandler alle på dette forumet med respekt. Hvis jeg hadde et annet problem enn rus så hadde tonen vært annerledes. Og det er vei litt derfor jeg lagde denne tråden. Men samme det. Jeg orker ikke flere som skal komme med sin mening om hvor dårlig jeg er. Det var ikke det denne tråden handlet om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Glitter skrev (19 minutter siden): Har ikke inntrykk av at alle på forumet vil meg vel, men det er nå så. Mange som jeg tror vil det. Men jeg er ikke en person som responderer på kjeft og negative karakterister. Noen responderer kanskje på den type tilnærming, men jeg er ikke en av dem. Spekulasjoner om mine intensjoner framfor å bare spørre meg reagerer jeg også negativt på. En samtale hvor man stiller spørsmål, holder aggressive toner og ord vekke og gir uttrykk for å ville forstå og hjelpe er det som er til hjelp for meg og som får meg til å tenke over ting. Det er også sånn jeg velger å møte andre. Det har virkelig ingen hensikt å kjefte på en sårbar person. Sånn er jeg. Jeg har mine grunner til å reagere negativt på kjeft og krasse ord. Det har ingenting med å ikke ha selvinnsikt å gjøre. Det er så morsomt med anonyme brukere som ikke tørr å vise hvem de er, som kommer med bastante meninger og sier imot et helsevesen som har kjent meg siden 2016. Siden du ikke er alene på denne planeten, så er ikke alt innrettet nøyaktig slik du ønsker. Når du kommuniserer med andre på dette forumet, så må du nesten tåle at også andre uttrykker sine tanker og reaksjoner. Du har fått masse vennlige og forståelsesfulle ord i lang tid, men det ser jo ikke akkurat å ha hjulpet på valgene dine det heller. Akkurat nå vekker det du skriver også en del negative reaksjoner, men det ville vært enda verre om du hadde en heiagjeng som klappet og sa at alt du gjorde var fantastisk. Jeg synes fortsatt at du skal fokusere på å trappe ned misbruket ditt. Ta en dag av gangen og holde deg nykter flere dager enn du ruser deg hver uke. Så enkelt og så vanskelig. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Glitter skrev (5 minutter siden): Ikke vet jeg....Jeg synes det er rart å bli så sint for at en rusavhengig ruser seg. Men jeg har tross alt kjempet for hjelp en stund. Jeg gir ikke faen. Og jeg behandler alle på dette forumet med respekt. Hvis jeg hadde et annet problem enn rus så hadde tonen vært annerledes. Og det er vei litt derfor jeg lagde denne tråden. Men samme det. Jeg orker ikke flere som skal komme med sin mening om hvor dårlig jeg er. Det var ikke det denne tråden handlet om. Tror ikke det er sinne men frustrasjon kanskje? Ja vi vet alle at du vil ha hjelp og håper du får det. Du er ikke et dårlig menneske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) Glitter skrev (38 minutter siden): Har ikke inntrykk av at alle på forumet vil meg vel, men det er nå så. Mange som jeg tror vil det. Men jeg er ikke en person som responderer på kjeft og negative karakterister. Noen responderer kanskje på den type tilnærming, men jeg er ikke en av dem. Spekulasjoner om mine intensjoner framfor å bare spørre meg reagerer jeg også negativt på. En samtale hvor man stiller spørsmål, holder aggressive toner og ord vekke og gir uttrykk for å ville forstå og hjelpe er det som er til hjelp for meg og som får meg til å tenke over ting. Det er også sånn jeg velger å møte andre. Det har virkelig ingen hensikt å kjefte på en sårbar person. Sånn er jeg. Jeg har mine grunner til å reagere negativt på kjeft og krasse ord. Det har ingenting med å ikke ha selvinnsikt å gjøre. Det er så morsomt med anonyme brukere som ikke tørr å vise hvem de er, som kommer med bastante meninger og sier imot et helsevesen som har kjent meg siden 2016. Jeg syns ikke dette er så respektfullt jeg Glitter. Du snakker OM brukere her nå, og jeg lurer på hvem du egentlig mener? Jeg har prøvd å kommunisere med deg og forklart om både kritikk og kjeft. Fordi du ikke er enig eller kan akseptere det, så snakker du liksom her over hodet mitt/ baksnakker. Jeg snakker jo ihvertfall TIL deg da, og ikke om deg til andre brukere. Jeg føler at det er du som skyver folk unna nå. Ikke at de/vi tar avstand til deg. Endret 6. juli 2023 av Kashmir 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 frosken skrev (26 minutter siden): Siden du ikke er alene på denne planeten, så er ikke alt innrettet nøyaktig slik du ønsker. Når du kommuniserer med andre på dette forumet, så må du nesten tåle at også andre uttrykker sine tanker og reaksjoner. Du har fått masse vennlige og forståelsesfulle ord i lang tid, men det ser jo ikke akkurat å ha hjulpet på valgene dine det heller. Akkurat nå vekker det du skriver også en del negative reaksjoner, men det ville vært enda verre om du hadde en heiagjeng som klappet og sa at alt du gjorde var fantastisk. Jeg synes fortsatt at du skal fokusere på å trappe ned misbruket ditt. Ta en dag av gangen og holde deg nykter flere dager enn du ruser deg hver uke. Så enkelt og så vanskelig. Jeg har ikke påstått jeg er alene i verden eller på Internett. Men jeg er så naiv at jeg tror at når jeg selv er litt ute å kjøre så kan jeg få tilbakemeldinger som ikke får meg til å føle meg som en dritt. Jeg har fulgt personer som har ruset seg uten at det har blitt en slags grupperingsgreie mot den personen. Det føles ikke bra og det må faktisk være lov å si uten å få kritikk for det også. Jeg prøver hele tiden å redusere rusbruken. At jeg sprakk på amfetamin har sine grunner. Men jeg ser ikke hvorfor jeg skulle i det hele tatt prøve å forklare det nå. stjernestøv skrev (24 minutter siden): Tror ikke det er sinne men frustrasjon kanskje? Ja vi vet alle at du vil ha hjelp og håper du får det. Du er ikke et dårlig menneske. Vet ikke.. Kashmir skrev (12 minutter siden): Jeg syns ikke dette er så respektfullt jeg Glitter. Du snakker OM brukere her nå, og jeg lurer på hvem du egentlig mener? Jeg har prøvd å kommunisere med deg og forklart om både kritikk og kjeft. Fordi du ikke er enig eller kan akseptere det, så snakker du liksom her over hodet mitt/ baksnakker. Jeg snakker jo ihvertfall TIL deg da, og ikke om deg til andre brukere. Jeg føler at det er du som skyver folk unna nå. Ikke at de/vi tar avstand til deg. Hæ? Jeg snakket igjen ikke om deg. Så jeg har ikke baksnakket deg overhodet. Men at jeg ikke liker å bli kalt ting kan jeg si. Å si at en føler seg dårlig behandlet av noen er ikke å ikke være respektfull. Jeg kommer heller ikke til å henge ut noen. Hvis noen føler det kan gjelde dem så får de heller vurdere om de er enig eller ikke. Det trenger ikke bli en stor debatt om hvem jeg føler meg såret av. Jeg skyver ikke unna noen. Men jeg føler jeg kanskje ikke er velkommen på forumet lenger. Selv om jeg har vært grei med alle. Jeg har aldri blitt moderert bort for personangrep eller dårlig oppførsel.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg orker ikke mer av dette nå. Jeg har følelser jeg også og alt jeg sier blir tolket negativt eller på en annen måte enn jeg sa det. Jeg vet ikke om jeg greier å komme tilbake til forumet sånn som det har blitt nå. Men blir i hvert fall ikke å fortsette å forsvare meg som om jeg har gjort noe alvorlig galt mot hele DOL. Prøv å sett dere i min situasjon før dere blir sinte for at jeg blir såret også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
motiva2 Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Du stilte et spørsmål og mange svarte. Er det å være uenig med deg det samme som å behandle deg dårlig?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 motiva2 skrev (Akkurat nå): Du stilte et spørsmål og mange svarte. Er det å være uenig med deg det samme som å behandle deg dårlig?? Hva? Jeg sa helt tydelig at denne tråden ikke handlet om meg personlig. Men det ble ikke respektert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 6. juli 2023 Del Skrevet 6. juli 2023 Glitter skrev (1 minutt siden): Jeg orker ikke mer av dette nå. Jeg har følelser jeg også og alt jeg sier blir tolket negativt eller på en annen måte enn jeg sa det. Jeg vet ikke om jeg greier å komme tilbake til forumet sånn som det har blitt nå. Men blir i hvert fall ikke å fortsette å forsvare meg som om jeg har gjort noe alvorlig galt mot hele DOL. Prøv å sett dere i min situasjon før dere blir sinte for at jeg blir såret også. Jeg er ikke sint på deg og forstår at du er i en sårbar situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473792-ser-du-ned-p%C3%A5-narkomane/page/3/#findComment-4182611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.