Gå til innhold

Prøvd arbeidsavklaringsopphold - endte dårlig😮‍💨

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har engstelig og unnvikende pf og sliter mye med tvangstanker og sosialangst når jeg må omgås andre mennesker. Er fortsatt i full jobb, men pga mine plager sliter jeg med konsentrasjon, hukommelse og fokus. Jeg ble sendt på rehabilitering for å få vurdert arbeidsevne og eventuelle tiltak for å stå i jobb.

På rehabiliteringssenter ble jeg plassert i gruppe som skal spise med og ha noen felles aktiviteter. Her fikk jeg konstatert at min evne til å skape normale relasjoner med andre har blitt fullstendig ødelagt etter at jeg  har slitt med relasjonsangst og tilbaketrekning over mange år. Jeg er lammet av angst og klarer ikke nærme meg andre. Og når de andre da ikke nærmer seg meg trigges alle negative tanker og jeg faller ned i dyp depresjon og trekker meg tilbake fra gruppen. Det har blitt en ødeleggende ond sirkel, og jeg blir mere og mere fortvilet fordi det ikke er noen løsning..  og jeg gjøre det slutt. Nå avbryter jeg oppholdet, fordi det har gjort meg mye værre. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre videre.....

Anonymkode: 382d7...ed3

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...