Gå til innhold

Forstår ikke mine egne tanker - Kupton/andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er innlagt med diagnosene Asperger syndrom og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Utredningen viser at jeg oppfyller kriteriene for en lang rekke andre personlighetsforstyrrelser, bla. paranoid, schizoid og unnvikende. Den mener også at jeg er på en subterskel til schizotyp og antisosial.

Jeg har vært ærlig med sykehuset om at jeg mener at sykehuset konspirerer mot meg, og at denne konspirasjonen forklarer mye av det som har skjedd i det siste. Jeg har også sagt at jeg opplever at ansatte provoserer meg bevisst, straffer meg med vilje fordi de ikke liker meg, at de hvisker og snakker stygt om meg og at de ser stygt på meg. Jeg har også sagt at jeg opplever at mange er imot meg og bruker ting imot meg. At jeg blir kritisert uansett hva jeg gjør og at det begås massiv urett mot meg og at det har gjort det lenge. Forrige helg banket en ansatt i veggen og jeg sa til legen at jeg tror at han gjorde det for å irritere meg, fordi han vet sikkert at jeg ikke liker høye lyder. Jeg kaller meg også for moderne tids Rødhette (hun som avslører ulven før den kler seg ut i bestemors klær) og moderne tids Askeladden (Askeladden uten gode hjelpere). Jeg synes det av og til er slitsomt med advokater også, jeg krangler litt med dem bla. fordi jeg tror de vil være advokaten min bare fordi jeg har en prestisjesak.

Jeg er sliten, for mange inntrykk får ofte en mening. Jeg er også mye på rommet, fordi jeg er redd for å utagere og jeg tror at de ansatte ikke liker meg og snakker stygt om meg på vaktrommet.

Jeg tror ikke jeg er paranoid, men jeg har blitt kalt for mistenksom. Jeg er skeptisk og det er bra, det er bare det at jeg er så sliten av å være i kampmodus fordi jeg føler, tror og mener at alle er ute etter meg.

Kan noen hjelpe meg?

Anonymkode: ed838...296

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...