Gå til innhold

Har drapstanker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg tror ikke selv at jeg er i stand til å utføre noe slikt, men husker jeg var skremt av meg selv. For det føltes som et kall. At jeg skulle beskytte meg og andre jenter fra å bli utsatt for han igjen. Men jeg fikk min "hevn" i at han nå sitter i fengsel på forvaringsdom. 

Selvfølgelig ble du skremt. Det er jo fordi slike tanker ikke er deg som person 🙂 alt ukjent er skremmende i varierende grad. Bra han ikke er en fare for andre lenger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (14 minutter siden):

Selvfølgelig ble du skremt. Det er jo fordi slike tanker ikke er deg som person 🙂 alt ukjent er skremmende i varierende grad. Bra han ikke er en fare for andre lenger! 

Ja det er kanskje det at en føler en "mister det" og blir en annen person som gjør at en blir skremt. En ekte kaldblodig morder blir vel ikke skremt sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja det er kanskje det at en føler en "mister det" og blir en annen person som gjør at en blir skremt. En ekte kaldblodig morder blir vel ikke skremt sånn sett. 

Nettopp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare drit i de som mobbet deg. Det er mange mennesker i denne verdenen, bortkasta å tenke og være med folk som behandler en dårlig. Har du en psykolog eller en behandler du kan snakke om det med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...